Wifi verbinding ipad

• Hee, ik zit met een probleem. Ik heb een ipad 32gb zonder 3g. Deze heb ik gekregen bij mijn oma, daar heb ik hem helemaal geinstaleerd ect. itunes enzo. Nu ben ik bij mij thuis en wil ik verbinding maken met het netwerk, maar nu komt er te staan geen verbinding mogelijk met netwerk. Weet iemand hoe dit zou kunnen komen?

Router oma: SpeedTouch
    Router thuis: USR8054

Hoop dat iemand het weet ;)

Alvast bedankt.

• External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Blijkbaar heeft de wifi en de scherm brightness er veel te maken hier een envoudige fix door de ipad guru

Met vriendelijke groet,
    Mohamed Bourjel

Mediazstudios / Audiovisuele & Grafische vormgeving
    Goodhosted / De no-nonsense webhosting provider
    kvk:53265025

• Ja maar ik krijg helemaal geen verbinding met mijn router ;) er staat dat hij 3 streepjes heeft maar als ik hem dan aanklik wil hij gaan verbinden en komt er te staan:
    Geen verbinding moglijk met netwerk 'USR8054'

• Op welke manier is de WiFi op de router beveiligd? (WEP / WPA / WPA2).
    En ondersteund de Ipad dat ook?

Probeer anders de beveiliging eraf te halen, indien je dan wel verbinding kan maken ben je al een stap verder.

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Citaat van RDMNL2010

zullen de buren wel leuk vinden denk ik;)

lol

Bever:
    Je internet altijd onbeveiligd laten is hetzelfde als boodschappen gaan doen en de voordeur openlaten ;)

Ikzelf ken de Ipad niet echt, dus weet niet hoe of wat hij precies kan.
    Misschien even op google kijken, zijn vast meerdere met hetzelfde probleem.

Het bovenstaande bericht werd geplaatst door een lid waarvan het account verwijderd is.

• Citaat van Bever

SC-Webmedia

Er kan niemand bij, de we wonen hier zoon 50 meter uit elkaar(als het niet meer is) En heb al gegoogled ze zeggen dat ik nieuwe firmware moet downloaden. Maar dat lukt niet.

Maar het is toch raar dat je hem niet kan updaten.

ik had dit probleem ook met mijn iphone, ik had per ongeluk het netwerk beveiligd zodat er maar maximaal mensen op het netwerk konden (2). deze heb ik nu uitgezet en mijn iphone doet er nu prima op.

Tip, sluit je ipad op de pc op met itunes reset de ipad en probeer dan weer te updaten. werkt dit weer niet dan zou ik maar even contact zoeken met apple.

je vriend Rick:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!