Uit mijn topics blijven, dan word er maar niks verkocht hier!
Niet meer te koop
- Robin
- Closed
-
-
-
En hoe zou jij aan die source gekomen zijn ?
Laat gelijk even bewijs zien dat je dit mag verkopen, bespaard een hoop gezeur.
Vertrouw namelijk niet dat iedereen hier zomaar de source van elke website kan/mag verkopen, zonder een woordje neer te leggen hoe en wat. -
Rechten erover?
[offtopic]
Want toen ik de eigenaar over mijn licentie ging navraag doen bleek ik een illegale versie te bezitten.En daar heb ik dus mooi 8 euro voor betaald, ga geen namen noemen diegene weten wel wie ik bedoel.
Tevens is dit reclame dus report het maar even :cheer:[/offtopic]
-
1. Dit is gewoon een verkooptopic
2. Via wie ik hem heb gekocht heeft doorverkooprechten overgenomen van de scripter (Roel) -
En ik zie dit verkoop topic onder reclame maken.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.11.10 16:37:01:
Topic heropend reclame deleted -
Bestellink geplaatst, en even voor een mod svp alle reacties verwijderen behalve die hieronder van crimebrain
-
Beste leden,
Ik ben de gene die hem verkoopsrechten heeft verkocht.
Graag ontopic hier blijven alstublieft.
MVG,
Crimebrain -
En hoe zit het dan met mijn licentie ?
Want volgens de eigenaar was ik in het bezit van een illegale versie die bij jou gekocht was {Naam}.
Ben dus niet van plan om weer een nieuwe licentie te kopen en gebruik de huidige gewoon.Willem: Persoon heeft laten weten in een pb het goed te maken met je en dat die contact met je opneemt en met de hoofdeigenaar.
-
Reclame wederom weer verwijderd, mocht die link nu alsnog hier geplaatst worden dan sluit ik het topic alsnog!
-
Waar kan ik hem bestellen Robin?
-
-
Via PB Skynet.
-
-
Robin heeft het veranderd. Nu word de topic volgens mij gesloten.
Zoals Willem had vermeld.
-
Lijkt me niet want er word netjes gebruik gemaakt van de 'link' tags
-
Crimebrain, je hebt het helemaal goed, Dit gedoe word me nu teveel als mensen tegen een besluit van een moderator gaat dan vragen ze er zelf voor.
Ik sluit het op de volgende regels:
CitaatReclame tot zelfs spam wordt niet getolereerd en zal ook bestraft worden.
Over beslissingen van de crew kan worden gedicussiëerd maar dit gaat via een privébericht en niet in een topic.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!