Spinix is een hippe en verfrissende web-radio.
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden..
URL: http://spinix.nl
1/10
-Gocrime
EDIT: let niet op die error linksonderin, er is een storing in het systeem.
Spinix is een hippe en verfrissende web-radio.
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden..
URL: http://spinix.nl
1/10
-Gocrime
EDIT: let niet op die error linksonderin, er is een storing in het systeem.
6/10
Waarom zo laag
Ik vind de layout beetje saai niet lullig bedoelt maar zet er een leukere header in. maak hem iets uitgebreider.
Verder is de kleur combinatie wel goed:)
Dankje, het systeem is inderdaad nog niet zo uitgebreid.
Dankje, het systeem is inderdaad nog niet zo uitgebreid.
Een dikke 0
Waarom?
Gewoon puur voor het feit dat je de dag van vandaag nog iframes durft gebruiken.
1/10, zoals je het zelf ook zegt. Ten eerst er staat bijna geen tekst op home. Ten tweede vind de layout te lang naar onderen zonder iets erin. Ga zo maar door.
Het is helemaal niet zo dat ik alleen positieve feedbacks verwacht, maar zo'n reactie als 'Dat je nog durft iframes te gebruiken' kan ik gewoonweg helemaal niks mee. Zet er dan op zijn minst neer hoe ik het dan anders zou moeten doen
Leef jij nog in 2004 ?! iFrames zuigen harder dan mijn lief, tevens is je layout 0/10. Je kan geen punten krijgen op niets, en je idee is ook niet echt uniek hoor. En met zo'n site kom je nergens, alleen in de donkere onderwereld.
Verbeter dus je layout, je ".php" wat gewoon .html is. Man man man toch.
Citaat van MavioseLeef jij nog in 2004 ?! iFrames zuigen harder dan mijn lief, tevens is je layout 0/10. Je kan geen punten krijgen op niets, en je idee is ook niet echt uniek hoor. En met zo'n site kom je nergens, alleen in de donkere onderwereld.
Bedankt voor je reactie,
Dat een web-radio geen goed idee is valt over te discussieren, maar wat zou ik anders kunnen gebruiken als Iframe?
-GoCrime
Dus gewoon de html gebruiken zonder de frames;)
Of met een include systeem werken ?
Wat je zegt:cheer:
het beste kan je eerst een website maken,
die een beetje aanspreekt,
en daarna de radio erbij zetten.
en hier zeggen hey mense heb een radio,
wat vinden jullie er van,
dat heb je ni van die mense die je afkraken:)
hoe moet ik include gebruiken? want als je dan op een link klikt dan reload de radio zich ook de hele ijd ofniet?
De lay-out is wel erg habbo-achtig (xD)
Heel veel normale mensen boeit het niet of je iframes gebruikt of niet.
Wij als "Website kenners" kijken naar alles tot in de kleine puntjes hoe het gemaakt is.
Een voorbeeld, mijn ouders zouden geen verschil zien tussen een website met iframes of een include systeem als de layout er niet onderleid.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!