DropYourDomain

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Design: 8.5/10
    Concept: 9.5/10
    Pluspunten:
    Layout is erg fris ik vind het heel prettig om de layout te zien.
    Concept is goed bedacht, zal hier zeker gebruik van maken indien de fouten verbeterd wordt.

Minpunten:

- Je kan geen verkoop onderwerpen bekijken.
    - Profiel is ook niet zichtbaar, ID van user wordt niet verzonden, als je vanuit onderwerpen erop wilt.

• Beste,

Mensen kunnen zelf de link aanklikbaar maken mits zij dit willen. Ik ben momenteel bezig met de Taxatie pagina, een nieuwe functie waar mensen die twijfelen over de prijs van hun domein(en) terecht kunnen. Wat vinden jullie hiervan?

Met vriendelijke groet,
    Jason Koolman

• Enjoy the benefints staat er.

Design: 9/10
    Concept: 9/10
    Pluspunten:
    Goed idee, ken geen enkele source of wat dan ook hiervoor.
    Uniek in zijn gebeuren dus.

Minpunten:

Dat spelfoutje...

• Momenteel zijn de onderwerpen wel te bezichtigen, ik ben erachter gekomen dat deze link het in sommige browsers niet deed. Dat is nu gelukkig opgelost, iedereen kan de domeinen bezichtigen ingelogd of niet.

Met vriendelijke groet,
    Jason Koolman

• In firefox kan ik ook niet op domeinen klikken, verder ben ik even een hele reeks aan het toevoegen

Het werkt niet omdat je een a href om de div hebt, zet hem om de tekst, dan werkt die ;)

• Nou kijk stel dat ik inlog op jou site. Dat ik dan naar een pagina kan gaan en dan doe ik importeren transip liberary.
    Dan krijg je een vink lijstje ervoor en degene die je wilt verkopen vink je aan en die komen dan bij verkoop te staan.

• DropYourDomain heeft zijn eerste update achter de rug met een fantastisch resultaat.

Domein checken
    Ingelogde leden kunnen nu checken of domeinen nog beschikbaar zijn, ook kunnen zij informatie over geregistreerde domeinen binenhalen (WHOIS).

Respect functie
    Leden kunnen elkaar respect geven, voor bijvoorbeeld een nette en snelle levering. Het lid dat respect heeft ontvangen krijgt een bericht in zijn inbox.

Domein toevoegen/bewerken
    Het toevoegen en bewerken van domeinen gaat nu nog een stuk handiger. Momenteel worden de domeinen in een apart veld verwerkt, dit is overzichtelijker voor de kopers en voor de verkopers.

Advertentie ruimte
    Iedereen heeft nu de kans om te adverteren op DropYourDomain, omdat de website nog niet lang bestaat is de prijs hiervoor ook nog erg laag. Advertentie wordt weergeven onder elk advertisement blok.

Design verbeterd
    De inputs hebben een prachtige look gekregen, net zoals de titels en dergelijke. Ook hebben vele objecten een mouse-over gekregen.

Xhtml valid
    Het design is nu compleet xhtml valid, toch weer een pluspuntje voor de browsers en ook voor de zoekmachines.

SEO verbeterd
    Zoals hierboven al staat, het design is xhtml valid. Ook zijn er zoekwoorden toegevoegd en hebben wij ons aangemeldt bij verschillende zoekmachines

Met vriendelijke groet,
    Jason Koolman

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!