Beste leden van cp,
Ik zou eigenlijk eens willen weten wat de waarde van mijn site www.federationwars.be is. Ik weet dat het maar een mijnmaffia is maar ben gewoon eens benieuwd.
Mvg,
Jerre :cheer:
Beste leden van cp,
Ik zou eigenlijk eens willen weten wat de waarde van mijn site www.federationwars.be is. Ik weet dat het maar een mijnmaffia is maar ben gewoon eens benieuwd.
Mvg,
Jerre :cheer:
Denk dat je niet veel verder gaat dan de 25 euro, aangezien bijna niemand zo'n site werkelijk wilt overkopen.
Je hebt er gewoon geen toekomst mee.
IK dank je toch voor je mening
Ik vind mijnmaffia niet zo heel veel waard, simpelweg omdat er minder werk is voor programmeurs
Dat weet ik maar of de updates nu door jezelf gebeuren of d.m.v updates kopen ? Merkt de gebruiker een verschil ?
Ja, want je kan niet uniek zijn
Beste,
Daar moet je niet op verder gaan mits er niet vele zijn die alle updates hebben hoor. Maar dat is jou mening he
Ja, voor dat geld dat die gasten met alle updates eraan hebben uitgegeven kun je beter een source downloaden en mee aan de slag gaan. Veel goedkoper en nog leerzaam en leuker ook
Ik ben echt slecht in php en html en op deze manier lukt het ook wel al kost het wat meer
ps: terug on-topic aub --> waarde ?
2 tientjes misschien?!
20 euro dus ?
Ja, dat denk ik dat je met pijn en moeite nog eruit kan halen
Jij kan goed rekenen jerre :D!
Ik zou hiervoor niet meer dan 10 euro willen geven, ook omdat de layout lijkt alsof ik net naar de wc ben geweest. :')
Niet uniek, mijnmaffia...
Nja je weet mijn prijs iedergeval
Bedankt voor de reacties
Van mij zou je 7.50 krijgen, voor de moeite en aantal leden (wat al niet veel is).
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!