Travian source gezocht.

• Hallo allemaal,

Ik heb hier bij downloads de travian source gedownload alleen dit is versie 4.1.1 deze is nogal incompleet. Hier missen namelijk een aantal dingen zoals admin panel, plus, statustieken enzovoort heeft iemand een nieuwere versie waar deze functies wel bij zitten?

Ik heb al bij google gezocht maar er is niet veel over te vinden.

12:19 uur, edit by Blackboss

Ik heb ondertussen van iemand een script gekregen maar als ik deze wil installeren krijg ik de volgende error:

PHP
    Access denied for user 'ebus_6599912'@'%' to database 'ebus_6599912'

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

• Jah, klopt er mist heel veel. Jammer dat er dan geen andere is. Ik had op google ook al niets kunnen vinden. Ik dacht met een beetje geluk heeft iemand hier het nog ergens. Maar het is er dus niet?

• Ik heb hem gedownload maar als ik hem wil installeren krijg ik de volgende error:

PHP

Dat krijg ik nadat ik de instllingen van de database heb ingevuld. Ik heb dit correct ingevuld dat weet ik zeker. Wat doe ik dan fout?

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

• Citaat van blackboss

Ik heb hem gedownload maar als ik hem wil installeren krijg ik de volgende error:

PHP

Dat krijg ik nadat ik de instllingen van de database heb ingevuld. Ik heb dit correct ingevuld dat weet ik zeker. Wat doe ik dan fout?

Met vriendelijke groet,
    Blackboss

Misschien kan je admin paneel er van af pakken en die aan je andere travian source toevoegen?

• maar clonen zijn volgensmij zowiezo illegaal, als ze tenminste niet vrijgegeven zijn, ik zal het ff navragen als ik jullie was want anders steek je er tijd in terwijl het je in de problemen kan brengen.

• wat denk je van je user en database veranderen naar je eigen wensen ?
    in alle bestanden en niet in 1.. even verder zoeken in welke script het nog kan staan...

config.php
    config.inc.php
    admin.php

er zijn meerdere bestanden die een connectie kunnen aanleggen en niet alleen config.php bijvoorbeeld

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Citaat van gocrime

maar clonen zijn volgensmij zowiezo illegaal, als ze tenminste niet vrijgegeven zijn, ik zal het ff navragen als ik jullie was want anders steek je er tijd in terwijl het je in de problemen kan brengen.

pfff... clones zijn ALTIJD legaal zolang je geen afbeeldingen van de orginele site gebruikt

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!