8000 mails adressen

  • Citaat van blackboss

    Volgens mij mag je mail adressen van andere personen niet verkopen omdat je deze alleen mag gebruiken voor de site waarvoor ze zich zelf hebben aan gemeld. Anders is het spammen.


    ohh ok ! bedankt! even kijken wat de anderen leden hier zeggen.

  • Hmm.. Ligt eraan, weten de leden van de verkoop?
    Zijn ze legaal verkregen?
    Komen de leden daadwerkelijk naar je game?
    Als het antwoord voor bovenstaande vragen 'ja' is, dan denk ik dat je toch wel een hoop geld ervoor kan vragen. Ik schat rond de 200 euro.

  • Klopt, want toen ze zich aanmelden op uw crime, hebben ze geen toestemming gegeven om hun email te gebruiken voor andere zaken.

  • Citaat van Nillas

    Hmm.. Ligt eraan, weten de leden van de verkoop?
    Zijn ze legaal verkregen?
    Komen de leden daadwerkelijk naar je game?
    Als het antwoord voor bovenstaande vragen 'ja' is, dan denk ik dat je toch wel een hoop geld ervoor kan vragen. Ik schat rond de 200 euro.


    Ze zijn legaal ja!


    ja ze komen denk ik wel naar je game toe anders waren ze ook niet bij mij geweest.

  • Citaat van rickown


    ja ze komen denk ik wel naar je game toe anders waren ze ook niet bij mij geweest.


    Ja tuurlijk. Maar hoeveel mensen zijn er die aanmelden even spelen en daarna er nooit meer op kijken...

  • Je mag de mail adressen niet verkopen, u mag ze zelf ook alleen gebruiken voor de game. Hier hebben ze voor ingestemd. Volgens de opta mag het niet.

  • Citaat van Nillas

    Ja tuurlijk. Maar hoeveel mensen zijn er die aanmelden even spelen en daarna er nooit meer op kijken...


    ja dat is ook weer waar.


    maarja ze hebben tenminste een account gemaakt!

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.10.10 22:19:58:
    oh ok ik weet genoeg, ik laat mij topic op een ander forum wel stop zetten want het mag niet.


    dit topic mag gesloten worden:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!