Wie zou voor mij een gangster spel kunnen maken?
Ook dat ik het zelf kan veranderen met scripts,
het liefst geheel gratis!
Mvg
Wie zou voor mij een gangster spel kunnen maken?
Ook dat ik het zelf kan veranderen met scripts,
het liefst geheel gratis!
Mvg
Ga naar downloads, daar zie je een criminals catogerie en die online zetten. oftewel je gaat niemand vinden die dat voor je gaat doen!
Ja dat heb ik al van OSbanditi, maar ik weet niet hoe ik het online moet zetten enz, en heb geen zin om te betalen eigenlijk!
wil eerst proefversie zien voor ik ga betalen!
Gast als je al niet weet hoe je het online krijgt, waarom begin je er dan aan hoe denk je de bugs op te lossen, te zorgen dat je leden nieuwe dingen krijgen. Hackers tegen te houden.
Dit gaat je nooit lukken met deze instelling!
Ik heb ook vrienden die er WEL verstand van hebben!
Dan vraag je aan die vrienden of ze het online willen zetten he *zucht*
Waarom ga je daar dan niet heen ?
Omdat hun geen tijd hebben nu!
Dan later, heb je geen budget ? Dan moet je hier geen gangster game vragen. Zoals eerder vermeld, ga naar de downloadpagina en download zoveel mogelijk games. Als jij geen verstand hebt, begin er dan niet aan.
Als je vrienden nu niet kunnen, dan wacht je maar. Waarom zo'n haast ?
Gast zoek een leven, een programmeur kost gemiddeld 25 euro per uur.
Als je gratis wil ga je er zelf maar aan werken...
[offtopic]Domme topics af en toe wordt je moe van |-)|-)[/offtopic]
Hatersss
Laat mensen in hun waarde, wie nu nog offtopic gaat krijgt een mooi cadeau van mijn.
Wat voor cadeau dat kan je zelf invullen!
Mijnmaffia dan kan je zelf niks veranderen of erbij scripten!
Je geeft toch aan dat je niet kan scripten, bij mijnmaffia kun je extra opties kopen, ook een eigen layout tegen betaling gebruiken, alles word voor je dan geregeld via een simpel control panel
@ willem
Ik laat ze in hun waarden maar het zijn bijdehandjes, beterweters, die denken dat ze alles kunnen!, Heb het btw niet over iedereen hier hoor!
Bubbly dan moet je zelf ook niet offtopic gaan.
Voorbij de streep onderaan mijn reactie geen offtopic meer, wie dat wel doet krijgt een pc pauze van +1 erbij!
----------------------------------------------------
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.10.10 11:52:20:
Je download OSbantiti -> Je upload het naar de server (via FTP) -> je maakt een database aan -> Je logt in op je database die je zojuist heb aangemaakt -> je gaat naar "Inporteer" -> Dan klik je op bestand kiezen -> dan zoek je het sql bestand en druk op "openen" -> Nadat je dat heb gedaan dan klik je op "Start" -> Hij begint met uploaden -> ga je terug naar je hosting -> Dan zoek je connection.php -> die vul je in -> Slaat hem op en uw spel is gereed!
http://google.h4ck.nl/?q=gratis+webhost
Keuzes genoeg.
Alleen me spel instaleren !
Je download OSbantiti -> Je upload het naar de server (via FTP) -> je maakt een database aan -> Je logt in op je database die je zojuist heb aangemaakt -> je gaat naar "Inporteer" -> Dan klik je op bestand kiezen -> dan zoek je het sql bestand en druk op "openen" -> Nadat je dat heb gedaan dan klik je op "Start" -> Hij begint met uploaden -> ga je terug naar je hosting -> Dan zoek je connection.php -> die vul je in -> Slaat hem op en uw spel is gereed!
Leg het niet nog een keer uit!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!