Windows VISTA naar XP

  • Hey!


    Weet iemand hoe ik dit fix?


    Ik heb ene packard bell computer met Windows Vista.
    Als ik daar Windows XP op wil installeren via een bootable DVD. komt er ineens een blauw scherm met letters. Blabla systeem fout


    en dan nog wat voor hulp mogelijk in het engels staat er.

    Afgestudeerde developer, hier om te helpen omdat ik hier altijd op hulp kon rekenen tijdens mijn studie. :D

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik wil windows XP erop installeren maar er komt steeds een blauw scherm als ik dat wil doen

    Afgestudeerde developer, hier om te helpen omdat ik hier altijd op hulp kon rekenen tijdens mijn studie. :D

  • Ik heb 2 Windows versies een legitieme en een gedownload maar bij allebei komt er een blue screen of death. Ik heb net dus ook de CD van mijn neef geprobeerd en daar komt ie weer.


    Ik heb ze allebei op master

    Afgestudeerde developer, hier om te helpen omdat ik hier altijd op hulp kon rekenen tijdens mijn studie. :D

  • Nee de PC werkt gewoon alleen als ik windows xp install start via de DVD komt er een blue screen

    Afgestudeerde developer, hier om te helpen omdat ik hier altijd op hulp kon rekenen tijdens mijn studie. :D

  • Er staat er is een systeemfout opgetreden windows is afgeloten om fouten te voorkomen en dan staat er... even de pc opnieuw starten voor de code

    Afgestudeerde developer, hier om te helpen omdat ik hier altijd op hulp kon rekenen tijdens mijn studie. :D

  • zwpgangster
    Als je nou eens leert normaal informatie te leveren en normaal te reageren, je krijgt je aandacht wel daar heb je uitroeptekens niet voor nodig.


    mrseriex
    Ik heb een link gevonden waar precies wordt uitgelegd wat de fout mogelijk kan veroorzaken.
    Ook zou er ergens een oplossing tussen moeten staan, heb het zelf namelijk niet doorgelezen.


    Informatie link

  • OKe bedankt

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 21.10.10 22:13:54:
    Ik ben de pc nu aan het scannen op virussen wat volgens de microsoft hulp pagina moet. Ik laat wel weten of het is gelukt

    Afgestudeerde developer, hier om te helpen omdat ik hier altijd op hulp kon rekenen tijdens mijn studie. :D

  • beste mrserex


    je kan je HDD en je DVD rom nooit allebij op master zetten
    dat wil gewoon niet je kan niet 2 verschillende dingen als hoofd hebben


    ik zou de DVD rom als master doen en de HDD als slave
    meestal moet dat wel helpen


    en probeer eens op testarten van de DVD rom


    als je de fout nog blijft houden het kan het aan je geheugen liggen
    mischien ff een geheugen kaartje er uit halen en dan nog een keertje proberen


    het zou ook aan je video kaart kunnen liggen maar daar ga ik niet van uit


    en je zegt het is een packard bell PC
    volgens mij weten zijn die dingen beveiligd
    als ik het goed heb en kan je als consument er weinig aan veranderen kwa besturing systemen veranderen of intern dingen er in zetten dan zou je dus packard bell terug moet met je PC en dat door hun moeten laten fixen

  • Je computer heeft waarschijnlijk een SATA Schijf,
    Die worden niet automatisch ondersteund door XP aangezien die later zijn gekomen, daarom ook die stop fout.


    Je kunt de drivers includen via een bewerkte XP setup die je kunt branden, je moet uiteraard wel de goeie drivers hebben.


    Meer informatie kun je hier vinden:


    http://news.softpedia.com/news…t-a-Floppy-F6-47807.shtml

    PHP, ASP, (x)HTML + CSS, Actionscript 3.0, JS / Ajax. MSSQL, MYSQL, Visual Basic, Perl, Delphi, Ruby, C++, C#.

  • Citaat van r-mulder

    niet zo moeilijk doen jongens..


    je harde schijf even omzetten in de bios van AHCI naar IDE en klaar :P


    Dat kan en heeft ook te maken met sata, maar niet iedereen kan dat omzetten hé..

    PHP, ASP, (x)HTML + CSS, Actionscript 3.0, JS / Ajax. MSSQL, MYSQL, Visual Basic, Perl, Delphi, Ruby, C++, C#.


  • Of ik lees niet goed of jij weet niet dat er een primary master is en een secondary master.
    als je een dvd rom met een hdd op 1 ide kabel doet dan gaan ze zo traag als maar kan werken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!