3D tv gekocht

  • Beste,


    Ik heb een paar dagen geleden een 3D tv met 3D brilletjes gekocht, tevens ook een bleu-ray speler omdat je die nodig had voor 3D films te kunnen kijken.


    Maar is het ook mogelijk om films te downloaden voor eigen gebruik? Of word dat dan niet omgezet naar 3D


    Zoals op internet kan je bijvoorbeeld Avatar 3D downloaden, maar is dit dan ook echt te zien in 3D of moet je persee van die Bleu-Ray disken hebben om dat af te kunnen spelen?


    Wie kan me hier uitleg over geven, heb op internet gezocht maar kom er niet uit.


    Alvast bedankt..


    Groeten Willem


    P.S. Die films die ik download betaal ik gewoon voor dus niet illegale download.

  • ja hoor dat zou wel kunnen
    zo als robin zegt pc /laptop met hdmi kabel op de tv aan sluiten


    of inderdaad een blue ray brander aanschaffen


    let er wel heel goed op bij het downloaden of het werkelijk echt 3D is


    het beste is toch gewoon blue ray / blue ray 3D films tekopen dat is toch echt het mooiste

  • Euhm dus u gaat via pc met hdmi aansluiten.Usb nog minder, kan dat signaal nooit aan.;)


    Ik weet niet of jullie dit weten maar 1.3 hdmi wordt niet ondersteunt, het moet 1.4 zijn.


    Welk merk heeft u gekocht? Verkoop ze zelf daarmee :p.

  • Ik heb ook op het 3D-Demokanaal van ziggo gekeken, maar ik zie geen verschil in 3D en normaal..


    Ja ik heb wel de 3D knop ingedrukt.


    Want beeld vervaagde een beetje en met het brilletje op was het dan weer goed, maar zie geen special effects ofzo?

  • Zonder bril kan u zoiezo niet kijken he.


    Het probleem met 3D tv is dat 1/20 dat effect niet kan waarnemen. Binnen zienbare periode komt 3D op alle tv als optie :p

  • Ikzelf heb het idee dat de ontwikkeling nog niet ver genoeg is om op consumenten tv's die 3d beelden goed weer te geven. Netzoals met de plasma (weet je wel, vroeger die grote pixels) wat nu allemaal prima is opgelost (op oude plasma tv's heb je nog altijd grote pixels)

  • Het werkt wel degelijk, er is wel werk aan, maar het werkt.


    Ook zijn ze bezig om 3d zonder bril, maar daar heb ik mijn twijfels over.

  • CAss is ook te zien wel 1 :p Je hebt goeie maar ook brol, sommige kunnen al van meerdere richtingen goed gezien worden.


    De nieuwe die uitkomt van panasonic gaat een goeie zijn en zelfs die van lg ziet er inorde uit.


    Ik heb sony en samsung staan momenteel in de winkel, panasonic zal binnenkomen. Momenteel vind ik samsung de beste en zeker die dure van Willem ;)

  • Ik heb het geprobeerd bij iemand anders thuis en daar is die wel gewoon goed. Ik ga vanmiddag wel even langs videoland om te kijken of ze daar een 3D hebben dan ga ik kijken of echte film het wel gewoon doen.


    Als die dat wel doet dan zal de kwaliteit van download niet goed zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!