Printerinkt

• Beste,

Mijn moeder (en ik) zitten krap bij kas, het is ook crisis en dan komt die printer er ook nog bij.
    Ik ben dus aan het zoeken naar een alternatief voor de Canon Pixma MP640 printer inkt, beter bekend onder type nummer CLI-521(BK/Y/M/C) & PGI-520BK.
    Nu vond ik deze site:
    http://officesavers.nl
    Site oogt goed, en de reacties zijn ook postief. Tevens kost het geen geld (verzendkosten) als je het bij een Kiala punt ophaalt, en kan je onder rembours betalen (bij het Kiala punt) waar ik een voorstander van ben.
    Nu kost daar een inkt cartridge van Realjet (incl. chip & btw) slechts €5,00 i.p.v. €10,00 voor de officiële Canon.
    Ook hebben ze voordeel pakketten van 5 en 10 cartridges.
    Je kan ongeveer 11 Realjet cartridges halen ten opzichte van 5 Canon.

De vraag aan jullie:
    Is dit betrouwbaar, of gebruiken jullie inkt van dit merk, en past dit sowieso?

Ik heb al reviews proberen te zoeken, maar weinig hits op Google.
    Daarom vraag ik het dus aan jullie.
    En tevens wil ik liever niet zelf navullen want dit kost me teveel tijd, en me handen worden vies, en de inkt heeft meestal een irritante reuk.

Bedankt alvast!

Lars

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • [offtopic]
    En tevens wil ik liever niet zelf navullen want dit kost me teveel tijd, en me handen worden vies, en de inkt heeft meestal een irritante reuk.

Oplossing:
    De handschoenen :D doe het zelf namelijk ook (xD)[/offtopic]

Ik zou het wel vertrouwen, mag ik vragen wat je er precies niet aan vertrouwd ?

• Superior,
    Ik heb de originele Canon cartridges gisteren laten navullen bij Inkstation, echter herkende de printer de cartridges niet meer, hij gaf een melding en wou niet verder meer printen. Ze hebben de chip er wel gereset.
    Ik ben toen 3x teruggegaan naar de winkel, maar tevergeefs, toen hebben ze 3x een andere cartridge gevuld en meegegeven.
    Toen heb ik van dat bedrag een cartridge gekocht, en bij een andere winkel één van Peach, die werkt uitstekend, de zwart (PGI-520BK) voor ?10,- bij de Handyman. Maar alsnog een beetje duur...
    Nu is de geel ook op :( dus moet daar ook een cartridge voor hebben.
    Maar goed, ik heb het besteld, geen verzendkosten omdat ik het ophaal in Hoevelaken bij een Kiala punt. Uiterlijk maandag kan ik het daar ophalen.
    Kostte ?4,95 dus ik laat de service hier weten ;)
    Als je het met TNT-Post laat versturen, kost het nog eens ?4,95, dus vandaar dat ik het maar via dat Kiala punt heb gedaan, is wel een half uurtje fietsen, maar dat heb ik wel over voor ?4,95.

Gerben,
    Ik ga er nog naar kijken, maar je betaald daar wel verzendkosten helaas, en de cartridge bevat geen chip, dan moet ik daar weer mee klooien. Die Realjet bevat het wel.

Lars

• Ze gaan juist minder lang mee...
    Er zit bij de grote PGI 16 ml i.p.v. 19 ml in, en bij de andere 8ml i.p.v. 9ml.
    En je betaalt er meer voor..

Willem,
    Ok, ik ben benieuwd..
    Ik heb btw. toch met iDEAL betaalt, omdat je onder rembours toch nog ?4,50 extra moest betalen.
    Dinsdag word het volgens het schema op de site geleverd.
    Maar, Willem: is de print kwaliteit wel goed?

Lars

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!