Niet tevreden met mobiel!

• Beste CP'ers,

Een maand of 4 geleden heb ik de HTC touch pro 2 aangeschaft. Ik ben na 4 maanden bezit van deze telefoon, niet tevreden over de werking!

Ik heb deze telefoon bij KPN aangeschaft met een abbonement 31 euro, internet+bellen/sms. Zou het mogelijk zijn van telefoon te veranderen onder het abonnement!

Weet iemand dat? Misschien dat hier iemand héél veel verstand heeft van dit soort dingen!

Ik hoop op hulp!

Met vriendelijke groeten,
    SvenB

• Voor hoeveel jaar heb je je abbonement verlengd of aangevraagd?

Meestal gaan zuks soort toestellen bij een 2 jarig abbonement weg en kan je enkel nog omhoog qua bundel maar je kan niet veranderen mits je je abbonement afkoopt en dat is heel duur...

en anders moet je een nieuw toestel kopen...

• ben je verzekert tegen valschade zoja moet je wachten tot het ding niet meer in de winkel is te krijgen
    en dan smijt je je telefoon kapot ga je terug naar de winkel ze telefoon hebben ze niet meer dus je mag dan een soortgelijke uitkiezen (blackberry bold 9700 bevoorbeeld) of samsung galaxy s

• Citaat van spy

ben je verzekert tegen valschade zoja moet je wachten tot het ding niet meer in de winkel is te krijgen
    en dan smijt je je telefoon kapot ga je terug naar de winkel ze telefoon hebben ze niet meer dus je mag dan een soortgelijke uitkiezen (blackberry bold 9700 bevoorbeeld) of samsung galaxy s

En dat valt onder verzekerings fraude.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!