Totale uitverkoop (1 pakket)

  • Omschrijving website:
    Hierbij verkoop ik alles wat ik heb.


    Leeftijd sites (maanden): (ongeveer een half jaar) < 1 jaar, sommige heb ik al eens over gekocht van een andere eigenaar. Daarom dat die sites wel eens 2 jaar kunnen bestaan.


    Inkomsten: Totaal verdiend €136 via mollie + <€50 aan advertenties


    Promotie: Voor 2 van de 6 sites is er reclame gemaakt (Daar heb ik dus ook die 136 vandaan ongeveer). Bij de 3 domeinen hebben er sites op gestaan.
    Maar iemand die wat meer ervaring heeft met promotie voeren kan hier 4x zoveel uithalen.
    Er is nooit met google adsense promotie gevoerd!
    Dus maak je van die andere 4 sites wat betere sites door reclame haal je daar ook nog een een goed bedrag uit.
    Binnen een jaar heb je dit terug verdiend


    Extra: Je krijgt ook nog eens 3 scripts erbij


    Prijs: €300
    (Privé verkoop)
    Andere kosten zijn voor de koper


    Waarom verkopen: ik ga helemaal stoppen met websites, wil terug gaan naar de gaming wereld.
    En me focussen op school, want heb het geld hard nodig voor de studies.


    Betaling via:
    Paypal | Overschrijving



    Wilt u een uitgebreid verslag van de prijzen, info, extra's, Mollie betalingen, screenshots van de statistieken van elke site + domein, enz
    Kijk dan in de bijlage zit een excel bestand "Uitverkoop.xlsx". Hier staat alles in!


    Bijlage:
    Verkoop van illegale content...
    (pdf is erg onduidelijk)


    mvg
    Danny v.S


    (Dit staat ook op sitedeals.nl)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • dee het dan gewoon simpel in een kladblokje...
    ik kan het namelijk ook niet openen, ik heb ook wel miss
    intresse, wil allen meer info ervan...

    Project DownTownMafia.nl 45%


    [offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

  • Het verkopen van websites met hack tools etc, is verboden volgens de regels van criminalspoint...


    Zie:

    Citaat

    Verkoop van illegale content, erotische content, mogelijke rips, open-sources (ook geen aangepaste versies) en applicaties die onvolledig zijn worden streng bestraft.


    hack tools en andere tools die te maken hebben met schadelijke dingen zijn uitdrukkelijk illegale contenten en dat is verboden...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!