• Hee, ik zit met een probleem ik wil een check maken. Alleen nu wil ik dat je maar met 1 account iets hoeft te kopen. Dus stel pietje heeft 1 account hij koopt een extra account en maakt daarna een extra account aan. Dan wil ik dat hij kijkt of een van die accounts 2account op Ja heeft staan zo ja dan mag hij geen van de 2 username's laten zien staat het niet op ja dan moet hij ze allebij laten zien.


    Dus ik heb 1 account koop een extra account. Daarna maak ik een 2de account aan. Dus 1 van de 2 accounts heeft 2account maar op Ja staan dus nu laat mijn check alleen het account zien wat extra account niet op ja heeft staan nu wil ik dus dat als 1 account het op ja heeft staan dat hij dan geen van de 2 accounts laat zien ;)


    Hoop dat jullie het snappen en dat iemand me kan helpen.:cheer: Ik denk dat ik te moeilijk denk :P

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Een ENUM veld maken, als voorbeeld:


    PHP
    `accounts` enum('1','2','3','4') NOT NULL default '1'


    Zo zou ik het tenminste doen, en dan zoals Perrytje11 ook zegt, het IP controleren of hij hier wel is toegestaan.

  • Perry
    Dat snap ik ook wel maar hoe kan ik dan checken of 1 van de 2 accounts een 2account op Ja heeft staan? Want ik heb gewoon een while met alle users die meer als 1 account hebben en geen 2account maar als je dan 2 accounts hebt en op 1 account heb je extra account gekocht dan komt het account wat geen extra account heeft gekocht toch in de lijst te staan en dat moet niet. Ik wil dus kijken of 1 van de 2 account's op het ip een extra account heeft zo ja dan mag hij hem niet laten zien zo niet dan moet hij in de lijst komen.


    Superior
    Ik snap nog niet helemaal wat je bedoeld maar ik ga even google ;)

  • Rob,
    Voorbeeldje:

  • Perry

    PHP
    $users = mysql_query("SELECT id, naam, ip FROM users WHERE 2account = 'Nee' AND verbannen = 'Nee'");
      while($user = mysql_fetch_assoc($users)) {
        if(mysql_num_rows(mysql_query("SELECT id FROM users WHERE ip = '" . $user['ip'] . "'")) > 1) {
          echo $user['naam'] . " IP: " . $user['ip'] . " - <a href=\"ban.php?ban=" . $user['id'] . "\">Verban</a><br />";
        }
      }


    Zo heb ik het nu. Zoals je ziet checkt hij of je een 2account hebt en of je meer als 1 account hebt maar stel ik heb 2 accounts en een van de accounts heeft 2account op Ja en de andere niet dan komt de andere als nog in de lijst ;)

  • Dus je wilt dat iemand met 2 accounts worden gecheckt/banned?


    dan zo?


    PHP
    <?php
    $string = "SELECT `id`,`naam`,`ip` WHERE `ip`='{$_SERVER['REMOTE_ADDR']}'";
    $query = mysql_query($string);
      while($result = mysql_fetch_assoc($query)) {
        echo $result['naam'] . " IP: " . $result['ip'] . " - <a href="index.php?p=admin-banhammer&uid=" . $result['id'] . "">Ban!</a>";
      }
    ?>

  • Werkt deze?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!