Getallen in telwoorden

• Hey,

Ik heb een script gemaakt die getallen om kan zetten in telwoorden. Momenteel worden getallen van -999999 t/m 999999 ondersteund. Getallen die daarna komen worden niet meegenomen.
    Aangezien ik het wil verkopen, maar ik geen flauw idee heb wat het waard is, vraag ik jullie een schatting te geven van de waarde.

Voor een voorbeeld kun je hier klikken.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik zie het nut hier wel van in. Zo kun je het bots moeilijker maken in CAPTCHA codes door te zeggen dat de gebruiker het telwoord weer terug naar getallen moet omzetten, je kunt je leeftijd automatiseren op je website met telwoorden door je geboortedatum in te vullen en het systeem de rest te laten doen, en er zijn ongetwijfeld nog meer van dat soort mogelijkheden mee.

Hoewel het nog niet het geval is, mag je wat mij betreft uitgaan van de zo perfect mogelijke programmatuur.

• Mag ik misschien een voorbeeld zien van een stukje van de codering dan kan ik ook een schatting maken.

Dit omdat ik iemand ben die eerst de codering wil bekijken voor ik iets zal kopen.

Edit:
    Ervan uitgaand dat het script netjes en goed is zal ik de waarde ongeveer schatten op 1 belletje. Dit aangezien je zulke scripts ook vanaf internet gratis kunt vinden zo ver ik weet. [offtopic](deze zouden misschien slechter zijn uitgewerkt)[/offtopic]

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Het staat nog niet te koop, Ricky. Nogmaals: ga bij de beoordeling uit van een perfect script. Hoewel het niet klopt en er nog heel veel aanpassingen gedaan moeten worden voordat het iets waard is, wil ik schattingen op een relatief hoogwaardig systeem gebaseerd zien.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!