• Beste.

Ik heb een portfolio/service site gedesign't
    dit word mijn portfolio layout, ik vroeg me af wat jullie er van vinden,

Flexwebgaming word mijn portfolio site & waar ik extra service ga geven aan leden die een spel of dergelijke willen hebben, plus ga ik ook website's designe voor een lage prijs, psd + sliced crossbrowser.. & wil ik in de toekomst meerdere doeleinde's berijken...

wat vinden jullie ervan, dit is het eerste ontwerp van de site.

voor de klikkers: http://downtownmafia.nl/portfolio.png

:cheer:

er staat nu een nieuw design op, okee tis wel de zelfde, behalven heb ik deze aangepast, naar de reactie's hieronder, ik vind zelf ook dat het zonder de vlek mooier staat, plus een paar kleine aanpassingen , wat vinden jullie ervan.?

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• Simpel maar strak! Alleen vind ik die vlek op me beeldscherm maar niks:) (mijn mening)

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Okee, bedankt voor de positiefe reactie's.
    ik zou de vlek iets meer laten verdwijnen in de bg,
    zodat die wat minder opvalt, het is een site dat een beetje de style en mode van de jeugt hebt, en ik vond zoiets er wel leuk bij staan, anders ist zo kaal, plus tis gewoon een beetje funkie layout haha.

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• @ RiiCky
    Simpel en strak komt meestal overeen, dus de maar snap ik niet.

@ sysrq
    Goede layout, alleen is het misschien een idee om de ruis iets lichter te doen (niet qua kleur maar qua dikte). Dus de doorzichtigheid er iets lager van doen.

Verder ziet het er mooi uit en snap ik net als de rest die vlek niet helemaal.

Daarbij zou je misschien het lettertype voor je menu kunnen veranderen. Dit is natuurlijk afhankelijk van het "soort portfolio" wat je wilt, maar dit is in ieder geval niet erg zakelijk.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

• Als de vlek iets minder zou zijn, dan zou ik dat wat mooier vinden.
    Waarom is de "Advertentie"-box niet van dezelfde hoogte? Als je per se wilt dat ie dezelfde grootte heeft, dan zou ik 'm snappen op dezelfde hoogte als het content-vlak.

De footer zou ik ook een achtergrondkleur geven, zoals bij het contentvlak.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!