VIP probleem: crons?

  • Beste mensen ik heb een probleem,
    bij mijn spel word er als je VIP bent niet elke dag een dag afgetrokken. Als je dus VIP voor 36 dagen bent dan blijf je dit permanent.


    Ik hoop dat iemand mijn probleem kan verhelpen.


    Joshua: bericht in ABN gezet, TT aangepast, categorie aangepast

  • Mica, normaal gezien is dat de fout, klopt, maar mss is het een andere game he.


    [offtopic]@ Superior: Onzin, juist niet, vorige probleem was net zelfde. Hou het ook eens leuk en doe niet altijd zo moeilijk aub ;)[/offtopic]

  • cri
    Ik vraag om de opdracht, heel leuk 1 regel maar daar kan je niks mee.
    Aangezien zijn bestand geen verbinding maakt en dus ook niet kan uitvoeren.


    MiCa
    Staat je opdracht gewoon in de public_html of ergens anders.
    Er moet namelijk wel een verbinding naar je SQL server staan.
    Deze kan je het beste in de pagina zelf doen, anders kan de SQL de update niet uitvoeren omdat hij niet weet waar het naartoe moet.
    Zou je ook aanraden om je cronjobs ergens anders te plaatsen, dus buiten je public_html.


    Ook kan je een .htaccess maken dat alleen de server toegang heeft tot het bestand en verder niemand.
    Ik maak zelf gebruik van een map buiten de public_html, hij is dus via de browser niet bereikbaar :)

  • cri zal kijken zag net dat cronjob_day en hour niet had geupload :S lekker slim van me



  • Oke, binkie
    Edit:
    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `vip`=`vip`-1 WHERE `vip`> 0"):
    maak van : -> ;


    Dus superior, ongeloofelijk maar waar, probleem is met mijn onzin opgelost ;)


    Niet geedit:
    [offtopic]@ Superior, ik denk dat er tussen ons een misverstand is en terwijl tussen uw reactie op mica. Mijn reactie en die van mica is van een vorig topic en heeft niets te maken met uw connecties en dergelijke. En wat u reageert op mica? Hij heeft geen probleem :s[/offtopic]

  • Het is niet eens een cronjob, dus het hele topic is slecht voorzien van informatie.


    Doe maar stoer met je antwoord, als ik wist dat het een cron was had ik wel anders gereageerd.


    cronjob en crons zijn 2 totaal andere dingen, kortom weer een slecht topic op cp :cheer:



    Informatie:


    - Slecht topic titel
    - Slecht voorzien van informatie
    - Verkeerde categorie

  • cri tnxx ik ga het proberen hoop dat het werkt :D

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.09.10 21:07:13:
    EDIT: het werkt..... ook m`n clan uurloon doet het :D tnx nu nog afwachten dat die vip cronjob het doet hoop het want dit bespaart me weer een hoop comentaar van m`n leden....

  • Citaat van cri

    Mica, normaal gezien is dat de fout, klopt, maar mss is het een andere game he.


    [offtopic]@ Superior: Onzin, juist niet, vorige probleem was net zelfde. Hou het ook eens leuk en doe niet altijd zo moeilijk aub ;)[/offtopic]


    Nou, Het was een voorbeeld ik wist natuurlijk niet welke tabbelen je in je database gebruikt..

  • gewoon de fout in major is dat bij vip in de cron een : staat en dit moet ; worden om af te sluiten. Dit is gemeld aan ts en wordt dus opgelost


    mysql_query("UPDATE `[users]` SET `vip`=`vip`-1 WHERE `vip`> 0" :( <-------- ;


    Hij heeft niet zitten kloten, major crime source is verkeerd ;)

  • Nee, heeft hij niet aangepast, foutmelding zit nog steeds bij die regel.


    Denk dat topivstarter het niet helemaal begrepen heeft, laar help hem via pm.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!