Hallo cp'ers,
Kent iemand hier het FPS (multiplayer (online)) CombatArms?
Zoja:
Als ik me inlog op de site word ik naar het spel doorgestuurt (programma) dan laad ie maar na het laden komt er een andere achtergrond met een error code en voor die code staat er dat hij niet kan connecten naar de server?
Heb al veel geprobeerd maar zonder oplossing en nergens staat de oplossing.
CombatArms error.
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Ik ken het spel en heb het veel gespeeld, was ook eigenaar van een officiele fansite, maar speel het niet meer zoveel de laatste tijd. Bedoel je deze error?
'Cannot connect to login server' -
Nee deze error: You have lost the connection with the server. Try again later.
-
Ligt dan waarschijnlijk aan je internet, heb je dit toevallig na een update gekregen of was het al toen je het spel installeerde?
-
Dit kan je het beste op de officiële fora vragen bij Combat Arms,
ikzelf heb deze error nooit gehad.Zoals Joshua al zei: Dit komt waarschijnlijk door je internet verbinding, mischien na een update dat je firewall hem blokkeert?
-
Heb het spel nog nooit gespeeld, gisteren pas gedownload, toen werkte het direct ook al niet, misschien mijn firewall uitzetten?
-
Je firewall zou een probleem kunnen zijn, maar je kan ook via Windows Firewall (Configuratie scherm) het bestand toegang kunnen geven aan je windows.
En aan je virusscanner, dat moet al hoop opklaren denk.
Desondanks, probeer toch het officiële forum van C-A
-
Firewall uitzetten en toegang geven werkt niks.
Ik heb avg 8.5 hoe kan ik het daar toegang bij geven? -
Heb je de firewall in de router, mits je een router gebruikt, firewall in de router hebt, al gecontroleerd.
-
Ik heb een modem
-
Zitten er meerdere PC's aan? Zoja, dan is het een alles in 1. Die heeft dan waarschijnlijk ook gewoon een Firewall.
-
Nee, ik werk met kabel he en wij hebben maar 1 pc.
-
Je moet hem trouwens wel als administrator uitvoeren, je kan ook nog proberen de compatibiliteit veranderen naar Windows XP of lager kijken als die dan werkt.
Verder kan je misschien beter naar het officiële forum gaan, of de vraag stellen op Combatarms.nl
-
Helpt ook niks :p
-
Nogmaals, de echte administrator en moderatoren kunnen je op het echte forum beter helpen dan hier!
-
Ik heb al ene topic op dat forum gemaakt.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!