Ook zie ik wel in de configuratie je ondertitel.
Maar zie deze nergens verschijnen als je iets post.
Mvg PG
Dominic edit: Hier zoek ik nog een geschikte plek voor
Ook zie ik wel in de configuratie je ondertitel.
Maar zie deze nergens verschijnen als je iets post.
Mvg PG
Dominic edit: Hier zoek ik nog een geschikte plek voor
scripts is nog niet goed
er staat 18 reacties terwijl er geen scripts in staan
Dominic edit: Wordt vandaag/morgen nog gefixxed door darsstar..
scripts is nog niet goed
er staat 18 reacties terwijl er geen scripts in staan
Dominic edit: Wordt vandaag/morgen nog gefixxed door darsstar..
http://criminalspoint.net/profiel/Alex~.html
komt door de ~ denk ik
alleen alfanumeriek toestaan in de naam
iets als dit: alfabetisch, numeriek en - _
http://criminalspoint.net/profiel/Alex~.html
komt door de ~ denk ik
alleen alfanumeriek toestaan in de naam
iets als dit: alfabetisch, numeriek en - _
Als ik quote dan krijg ik het zeer raar in men reageer form.
Weet niet of dit aan men pc ligt of aan cp zelf.
Mvg PG
Dominic Ligt aan onze UBB parser, hier wordt op dit moment door mij naar gekeken. Opgelost!
Als ik quote dan krijg ik het zeer raar in men reageer form.
Weet niet of dit aan men pc ligt of aan cp zelf.
Mvg PG
Dominic Ligt aan onze UBB parser, hier wordt op dit moment door mij naar gekeken. Opgelost!
Voor fouten aan de LAYOUT of aan plaatjes of wat dan ook wat met grafisch te maken hebben, graag plaatsen met screenshot in een URL tag. (niet img want dan rekt die nog uit)
Voor fouten aan de LAYOUT of aan plaatjes of wat dan ook wat met grafisch te maken hebben, graag plaatsen met screenshot in een URL tag. (niet img want dan rekt die nog uit)
Ik kan het profiel van Alex~ niet bekijken, dit komt waarschijnlijk door het ~ teken,
Met vriendelijke groet,
Cas van Dongen
Dominic edit: Vanaf nu is het verboden gebruikersnamen te hebben die ~ ! @ # $ enz.. bevatten.
Ik kan het profiel van Alex~ niet bekijken, dit komt waarschijnlijk door het ~ teken,
Met vriendelijke groet,
Cas van Dongen
Dominic edit: Vanaf nu is het verboden gebruikersnamen te hebben die ~ ! @ # $ enz.. bevatten.
De icons van reageren op een topic rekken te veel uit ik zie er een aantal in het grijze gedeelte;)
Dominic edit: Moet nu opgelost zijn, ik zie het niet op mijn 1680x1280 maarja.. als het er nog is meld het effies
De icons van reageren op een topic rekken te veel uit ik zie er een aantal in het grijze gedeelte;)
Dominic edit: Moet nu opgelost zijn, ik zie het niet op mijn 1680x1280 maarja.. als het er nog is meld het effies
Op de meer pagina werken de links niet omdat er /forum/topic/ vergeten is in de link.
Dominic edit: Dit is (gelukkig) snel aangepast.
Op de meer pagina werken de links niet omdat er /forum/topic/ vergeten is in de link.
Dominic edit: Dit is (gelukkig) snel aangepast.
CitaatParse error: syntax error, unexpected $end in /usr/home/deb5691n5/domains/criminalspoint.nl/public_html/forum.php on line 55
Dominic edit: Ik hoor het van meerdere mensen, enkel kan ik geen fout vinden op de betreffende lijnen. Kun je een screen maken misschien.
het is niet meer voorgekomen, mischien overbelasting van de sql ofzo.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!