123Portfolio.nl Win 25€ en nog veel meer!

  • Hoi,
    Aan de hand van dit topic: 6937 zoek ik dus een nieuw design voor 123Portfolio.nl


    Prijs:
    2* Slicing, Xhtml en CSS valid + hosting en een subdomein en een portfolioscript, de demo hiervan zal ik nog online zetten deze avond. En indien je wenst krijg je ook nog een reclamevrije portfolio op 123portfolio.nl Én nog €25,00

    Wat wil ik:

    -Design met: -Sidebar voor in te loggen, belangrijke links, laatste nieuws
    - Er moet ergens ruimte zijn voor een rotator van de layouts die ik nu heb (voorkeur: in een sidebar)
    - Plaats voor een banner te plaatsen (468*60)
    - Overzichtelijk


    Hoe word beoordeeld?
    Ik maak een checktopic aan en laat andere kiezen aangezien ik zo het beste design krijg.


    Waarmee moet je nog rekening houden:
    Brede contentvlak, anders word het systeem onoverzichtelijk.
    En de levering in PSD


    Kanidaten:
    - Montblac
    - Gangstawar
    Einde: 1 maart * als er voor deze datum geen goed design word ingezonden zal ik gewoon een designer inhuren. (inzenden tot 09:30), Als er voor 26-02 (09:30) geen inzendingen zijn zal de contest ook stoppen en voor gewoon een designer worden gekeken.
    PS: meld het even als je wil meedoen :}

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • btw wat is er mis met de huidige layout? maak hem dinamischer, hulp nodig? stuur een pm met je email/msn

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • Gewoon een nieuwe, ik ben namelijk bezig met een hele nieuwe versie ;) Dus als je wil mag je meedoen.
    Ohja, nietwinnende leden die toch een reclamevrije portfolio willen, moeten dan het design aan mij geven en krijgen ze die :)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!