CrimeClub BOT

  • Beste,


    1 maand voordat Crime-Club.com offline ging had ik een BOT gebruikt op hun website met ongeveer 24 leden.


    Hoe werkt het?
    Ik heb niet veel zin om in de details te gaan, maar de BOT zorgt dus dat je de hoogste rank dus kan halen binnen 1 dag 00:00 - 00:00. Dit door misdaden, gta, woningen kopen/verkopen etc. Natuurlijk krijg je veel geld op je account.


    Misschien dat je dit niet gelooft, zal mij een worst wezen, crime-club zelf zei, er bestaan geen cheats, helaas onwaar, maar ik ga de cheat niet publiekelijk maken ivm er dan weer een anti-cheat voor kan komen.


    Je kan de BOT zelf installen voor QrimeClub.nl of crimecl.com en al die andere sources die er op leken, enkel moet je bij qrimeclub zoiezo preg matches changen, wat simpel werk is en bij crimecl nog niet naar gekeken.


    Je kan users toevoegen via phpmyadmin, zo kan je bijv. echt geld vragen per user.


    Je kan de scripts komen bekijken via teamviewer... Als iemand precies zelfde site als crime-club online heeft dus ook de pregmatches kan je het zelf testen.


    Bied maar, geen idee hoeveel ik er voor zou kunnen vragen...


    Je kan het btw ook ombouwen voor andere games met een beetje VERSTAND.


    Screenshot:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!