Ik verkoop app spellen voor playstore

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• milan khan wrote:

Ik koop dit van de persoon die hem maakt, dit is niet een apk die onrechtmatig is verkregen. Zoals je kan zien ziet de spel er ook anders uit dan die van Lion studios, het idee is wel het zelfde. Daarbij zullen de spellen die gekocht worden een reskin ondergaan, deze is nog niet in de playstore te vinden.

Milan
      Als de topicstarter dit kan aantonen, dan is dit opzich geen probleem.

Graag beleefd houden en ontopic @Syntax.

De Topicstarter bied enkele spelletjes aan, die inderdaad lijken op andere games, indien je dit niet vertrouw of bewijs hebt dat dit illegaal is. Meld dit aan het ICT team.

Zoals hij aangeeft is het ook mogelijk om andere (uitgebreide) games te laten bouwen door hem (of via hem). In mijn ogen is hier niets mis mee.
    • Volgens mij gaan er dingen door elkaar heen.

De vraag moet volgens mij zijn, is dit spel hetzelfde (met 'persoonlijke' aanpassingen daargelaten) als die van Codecanyon?

Het antwoord is duidelijk ja. Maar is het 'illegaal' (lees: inbreuk op verveelvoudiging / openbaarmakingsrecht?)? Niet noodzakelijk. Afhankelijk van of TS de juiste rechten heeft ingekocht, waar ik gewoon van uit ga.

Als dat van Codecanyon een probleem is kan je elders kijken. Zo niet, lekker in contact treden :)
      Master student IT-recht en Master student Ondernemingsrecht & software ingenieur
      My Personal profile
      My professional profile (LinkedIn/CV)