opzoek naar een web game script

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• AarClay
      bedankt man dit doe ik met mijn kinderen omdat ze graag willen en ze willen later ook (met een jaar of 5) meer doen in de ict dus alles wat ze nu doen en leren is mooi me genomen.
      de man die ik heb gevraagd om mijn kinderen te helpen die gaat ze ook van af nul laten starten en nee niet gelijk een maffia game haha
      maar dat is wel het eind punt voor ze en of het een maffia game is of iets anders zien we wel het gaat er meer om dat ze kunnen gaan leren hoe alles werkt.

1 even voor de goede orden ik en een maatje van mij hebben genoeg game klaar en zelf gemaakt.
      2 ik vraag gewoon iets hier en als mensen het dan nodig vinden om hier zo op te doen jammer.
      3 de website van de kinderen is er al een jaar of twee dus ja Twan025 niet iets melden waar je niets van weet
      4 ik maak website geen games is wel iets anders in het afgelopen jaar heb ik veel geleert van game en hoe je dingen moet en kan doen door mensen dus ja maar ik kan nog geen game vanaf de niets opbouwen dus van daar de vraag maar goed.

dit is het laatste wat ik meld hier suc6 alle hier.
    • FangorN ik snap AarClay de jongste van mij is 5 jaar maar die gaat het niet doen de oudste van mij die gaat nu les krijgen.
      en nee die is niet 5 nee.

ze wil het graag dus tja waarom ook niet en ik weet niet of het php htlm en wat anders woord zien we wel ik weet alleen dat jij ook bij les geeft aan kinderen en ouderen via een stichting dus een soort mester en we zien wel waar heet schip strand.

dag
    • Zullen we het vanaf nu over inhoud laten gaan i.p.v. op de persoon spelen? Ik zie leuke te bespreken onderwerpen voorbijkomen, zoals welke taal als eerste leren, hoe je kinderen kan leren programmeren. Maar die onderwerpen hebben geen directe bijdrage aan de strekking van de topic. Ik zou zeggen, begin er een topic over als je het verder wenst te bespreken.

De vraag is of iemand iets heeft qua crimegame en niet geschreven is in PHP 5.6 tijdperk. Suggesties hieromtrent lijken mij ook passend.

Voor @tigermaffia, let a.u.b. goed op onderstaande citaat:

ICTS Regels wrote:

3.2 Berichten dienen goed geformuleerd te zijn en geschreven te zijn in correct Nederlands of Engels.
      En voor de rest:

ICTS regels wrote:

1.1 Behandel elk (team)lid met respect.
      3.4 Plaats enkel berichten die van toegevoegde waarde zijn.
      IT-recht student & software ingenieur
      My Personal profile
      My professional profile (LinkedIn/CV)
    • Is er eindelijk na heel veel maanden weer een topic gaande op ICTscripters komt er een adviseur die de boel dicht gooit.

Wat heb je aan die ICTS regels als er nog amper topics gemaakt worden?

Je kunt toch ook denken ooh die jongens zijn leuk in discussie laat ze maar gaan? Maar nee zelfs nu deze website zo goed als dood is komt er nog iemand met een functie even leuk doen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
      Crime-Club.nl
      Een gratis online maffia spel. Kun jij de beste gangster worden? Dan win jij echt geld!
      Meer dan 5000 aanmeldingen in de laatste 2 jaar.
      Gemiddeld 30 tot 100 spelers tegelijk online.
      De nummer 1# wint 100 euro echt geld.

De laatste CrimeClub game die nog actief is. :thumbup: