ten slot zijn we van start gegaan met het maken van een geheel nieuwe script voor mijn dochter.
de eerste stappen zijn gezet en we moeten nog een hoop doen als het in de test modem komt zal ik de link plaatsen hier.
dus bedankt voor het commentaar
Posts by tigermaffia
-
-
bedankt voor de tip man
-
Oke dat gaan we even testen bedankt voor je tips
-
Dat kan wel ja.
De code kijkt of alle wat ingevuld moet zijn (verplicht) ook ingevuld is en of dit klopt even voorbeeld mailadres vul je in [email protected] dan zecht het script dit klopt niet.
Verder zorgt het script er voor dat je maar 1 office en een contract formulier kan invullen per 12 uur.
En het voorkomt dat er spam via je formulier binnen komt dit door dat je steeds moet klikken op een word dat het formulier aan geeft en dat wordt staan in een rij van 4 worden en dat verspringt steeds
Voorbeeld nu staat het zo
Auto fiets bromfiets huis als je op nieuwe het formulier wil in vullen staat er dit
Fiets opa bromfiets auto en ga zo maar door.Dan dit even
Zo van: ik stel een vraag, uiteindelijk heeft iemand mij geholpen, maar ik deel niks want dat mag ik "niet". Dus zoek het maar uit.
We zijn hier toch om elkaar te helpen of zie ik dit fout?
Nee dat heb je goed maar het is geen onwil dit is de vraag van uit mijn collega om dit voor mij te houden van daar. -
niet om het een of ander AarClay maar het is niet omdat ik het niet wel dellen maar dit is een code die gemaakt is door een collega van mij en die wil niet dat deze code vrij komt.
ik zal vragen of ik een stukje kan vrijgeven maar dit is niet aan mij.
en deze opmerking van u slaap dus geheel de plank mis.
Ik ben nog steeds benieuwd. Of moet dit onder de pet blijven? (zou jammer zijn).
maar goed ik vraag het aan hem vragen ik kom hier op terug. -
ik heb de fout gevonden ik had een /., niet goed neer gezet nu is het weer oke wat een zoek werk ze
maar weer bedankt u alle
-
Dit zal niet gaan en mogen dit omdat dit scriptje gemaakt is voor mij door een collega van mij en die wel dit niet dellen sorry en daar heb ik respect voor.
-
Ja hoor dit kan ik wel.
Ik heb een geheel nieuw formulier gemaakt met een geheel iets anders dan Google Recaptcha een spambots dat ook nog goed werkt met dank aan een collega van mij dit dit scriptje heb gemaakt. -
Je zou @media queries kunnen benutten om voor iedere schermbreedte je website af te stemmen.
https://www.w3schools.com/css/css3_mediaqueries.aspEdit: Maak je gebruik van display: flex; dan kan je vast een responsive design bekomen zonder dat media queries noodzakelijk hoeven te zijn.
https://www.w3schools.com/cssref/css3_pr_flex.aspoke super ik ga hier maak kijken bedankt
-
sorry dit is opgelost ZigZag
-
Een goedemiddag u alle.
Ik heb een vraagje en dat is gelijk mijn problemen.
Ik heb een website gemaakt dit is een html website nu is de website netjes op de pc is het super en op de laptop is het ook super.
Alleen op de tap en op de telefoon staat alles niet netjes.
zo als de tekst en de foto's door elkaar en dat ziet er niet uit nu heb ik al van alles geprobeerd maar niets werkt.
wat doe ik fout wie weet een oplossing?!ik hoor het graag van jullie met vriendelijke groet Tigermaffia
-
Beste leden,
hierbij wil ik de volgende mensen super bedanken voor hun hulp
dit zijn Jeroen.G & dit is AarClay jongens echt super bedankt voor jullie hulp echt to
alle foutjes zijn opgelost en ik kan er mee aan het werk.
bij deze kan dit topic dicht en of als opgelost beschouwd worden.
-
Ja dit is echt super
Daarom ook alle mensen die mij hebben geholpen super bedankt voor jullie hulp top -
wat zoek je precies ???
ik heb er nog een maar zeg eerst even wat je zoekt!!
-
Een goedemiddag u alle.
Hierbij kan ik u melden dat het probleem met de only office op gelost is dus is klaar.
Nu alles nog de twee andere foutjes oplossen en nextcloud draait netjes op een webserver.Als ook dit opgelost is zal ik dit hier melden.
Voor nu bedankt
-
even wat ik nu aan het testen ben dat is bedrive_v2.2.6
deze werkt super alleen kan je bestanden niet online bewerken je moet eerst het bestand downloaden dan bewerken en dan weer uploaden weet iemand hier een oplossing voor ???
-
AarClay
u heeft een pb van mij ik hoor het wel van u.voor de rest kan ik u alle melden dat ik het nog niet voor elkaar heb.
ik ben dus nog opzoek naar hulp en of ideeën.
-
En wat als je nu even met een schone lei begint?
Volledige format/nieuwe image dus.https://linuxiac.com/install-nextcloud-on-ubuntu/
Dit heeft een collega van mij pas geleden ook geprobeerd, en ik hoorde geen klachten.
oke kijk hier kan ik iets mee ik ga dit van de week gelijk doen je hoort het van mij oke super bedankt
-
Dus de voorbeeld website werkt dan wel naar behoren? Hoe kunnen we dan de fouten weten?
Edit;
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.nee werkt niet na behoren fouten staan in de info blz.
Raar link niet werken
-
AarClay
lees even terug bij bericht 3 daar staat precies wat er niet goed gaat.
er was een demo waar je kon inlogen ik heb het even op deze gedaan LET OP DIT IS NIET WEBSITE WAAR HET OP MOET KOMEN TE STAAN DIT IS EEN TEST WEBSITE MAAR DAN KUN JE KIJKEN HOE EN WAT.
nogmaals de link testscript
Gebruikersnaam test2022
Wachtwoord test2022test2022ik heb er nog een keer 150,00 a 200 euro voor over maar ik denk dat we daar wel uitkomen.
NOG MAALS OP DEZE WEBSITE HIERBOVEN HOEFT NIETS GEDAAN TE WORDEN DIT IS EEN VOORBEELD WEBSITE
ik hoor het wel weer