Partner gezocht voor nieuw project!

  • Hallo,


    Ik ben op zoek naar een partner voor een forum van mij.
    Website: www.fortnite-forum.nl


    Waarom zoek ik een partner?
    Ik heb momenteel meerdere projecten + ik werk fulltime in loondienst.
    Hierdoor kan ik niet het maximale uit dit project halen.


    Wat levert het de partner op?
    Je krijgt 50% van de winst, van bijvoorbeeld Google advertenties of affilaite aankopen.
    Momenteel is er nog geen winst behaald, omdat er nog geen verdienmodel is. Maar de gemaakte kosten neem ik voor mijn rekening (hosting/domein) het kost je dus ook niks.


    Wat moet je kunnen?
    Je moet verstand hebben van websites.
    Eventueel kijken naar een nieuw forum, template/scripts.
    Een pre is als je ooit Fortnite hebt gespeeld.


    De website staat al op de 1e/2e pagina onder de term 'Fortnite Forum' terwijl er nog amper aandacht aan besteed is. Hier zit dus veel potentie in!


    Mocht je interesse hebben stuur dan even een privé berichtje!


    Met vriendelijke groet,
    Twan

  • Niet rottig bedoeld, maar waarom een partner zoeken voor je forum die nog niet echt storm loopt? Misschien eerst even laten opbloeien? Want het ziet er nog niet echt succesvol uit en winst zal het nog zeker niet maken.

    Daarom juist een partner zoeken.
    Wanneer het storm loopt ga je niet 50% aan iemand anders geven toch?


    De website is opgezet, scoort in Google en ligt voor 1 jaar vast. Je kan nu instappen en er samen een succes van maken.


    Als het succes zou hebben, zou ik geen partner nodig hebben.

  • Gezien de activiteit op het forum lijkt mij dat er haast nog geen winst gemaakt wordt. Dus 50% lijkt mij erg weinig op dit moment. Dus een partner zoeken lijkt me nu een beetje overbodig.


    Als het storm loopt, dan kan je de winstverdeling natuurlijk aanpassen.


    Maar misschien is het zinvoller om eerst even te investeren in SEO, een mooie template die wat aantrekkelijker is. Uitleg over Fortnite, tutorials, videotutorials......
    Dan geef ik je wat meer kans....

  • Heb je jezelf ook al de volgende dingen afgevraagd:
    - wie is je (precieze) doelgroep?
    - hoe wijkt dit forum af van ieder ander (spelspecifiek) forum? kun je fortnite-spelers iets extra's bieden? oftewel, heeft dit meerwaarde t.o.v. elk willekeurig run-of-the-mill forum rond een bepaald thema?
    - is een forum wel het goede medium? zit niet iedereen tegenwoordig op een ander platform (bijv. discord)?
    - kun je naast een forum ook nog andere features aanmaken, bijvoorbeeld een gallerij met filmpjes waarop men kan stemmen ofzo, of die leden zelf kunnen plaatsen / linken aan account?


    Enne, geen https?


    En wat @AarClay zei, no offense, maar het oogt op dit moment een beetje sober.

  • Daar hebben jullie dus ook gelijk in.
    Daarom zocht ik ook een partner.


    Er zit potentie in, het is een mooie domeinnaam. De partner kan dan zorgen voor een leuk, mooi en beter forum.


    Ik kan mij dan vervolgens storten op de SEO van de site.


    Op dit moment heeft de website niets te verliezen dus maakt het niet uit wat je partner doet. Doet hij iets, dan kun je er ook iets aan verdienen. Doet hij niets? Dan verdien je er ook niets aan. Vernield hij alles, dan begin je gewoon weer opnieuw.


    Ik zeg ook nergens dat ik een partner zoek voor een goed lopende website, zo werk ik namelijk niet. (Tenminste een partner zoekende zonder inleg kosten en meteen 50% dan moet je ook geen goed runnende website verwachten).


    Maar thanks voor de feedback over wat er nog gedaan moet worden op het forum :D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!