Beste leden,
Wie heeft/speelt nog mafiagames? deel de link van je game!
Milan
Beste leden,
Wie heeft/speelt nog mafiagames? deel de link van je game!
Milan
Ja, was je vergeten dat je dat al eerder vroeg?
Maffia spel gezocht!
Ja, was je vergeten dat je dat al eerder vroeg?
Maffia spel gezocht!
Daar vraag ik of iemand ze te koop heeft, en hier ben ik benieuwd naar wie welke maffia game nog speelt/heeft en dus niet te koop is.
goedemorgen
ik speel niet meer maar heb er wel genoeg op de plank staan.
een maatje van mij werkt nu aan een nieuwe script ik kan vragen wat hij er voor wil hebben.
hoor wel of je dat wil.
een ding kan ik je wel zeggen het is niet goedkoop.
hoor het wel
Ik associeer script altijd met een enkel bestand met code die een enkele taak heeft. Eentje die ook vaak voor speciale doeleinden of op speciale tijdstippen wordt uitgevoerd.
Bijvoorbeeld: een importscript, een script om een database te dumpen et cetera.
Op het moment dat iemand aan een complete webapplicatie refereert als een script dan temper ik (al dan niet onbewust) al mijn verwachtingen.
Vooral als de auteur van deze code zelf spreekt over "scripts" en "scripting" zou ik waken voor het kopen van een kat in de zak.
Een andere serieuze indicatie waarbij getwijfeld moet worden aan de kwaliteit van het aangebodene is wanneer de aanbieding is opgesteld met een gebrekkige interpunctie of een zinsopbouw die doet denken aan een chatdienst.
Als je geen aandacht besteedt aan iets simpels, hoe kun je dan verwachten dat iemand aandacht besteedt aan iets complex?
https://www.crime-club.nl
We gaan volgende maand weer resetten indien je zin hebt om te spelen.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!