Crew pagina, source Mafiabase

  • Beste leden/gasten van Ictscripters,


    Ik heb een vraag/probleem.


    Als ik naar mijn crew pagina gaat dan zie ik 3 tabs: ''Ontwikkelaar'', ''Beheerder'', ''Moderator alleen bij Ontwikkelaar en Beheerder zie ik wel degene staan in de kolom, maar bij Moderator niet :(


    Dit is mijn script tot nu toe:

    Misschien zit er een foutje in ofzo, ik weet het niet :(


    PS. De tab ''Moderator'' heb ik zelf gemaakt de andere 2 tabs bewerkt.


    M.V.G. dmeigenaar

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik snap je probleem niet helemaal? Kun je ons iets meer info geven zoals:


    • Wat zie je niet? Een tabje of?
    • Stuur alleen een deel van je code, op deze manier is het erg onoverzichtelijk.
    • welke source gebruik je?

    Alvast bedankt!

    PHP, JAVA, C#, JAVASCRIPT, HTML(5), CSS(3) developer.
    Vragen?! Stuur me gerust een prive bericht :) !

  • Hallo,


    Eerst en vooral ik ken de Mafiabase source niet, maar waarom maak je een if else die toch hetzelfdste antwoord is?


    zie:


    als $mod['mod'] groter is dan 0 dan is het "Mod" maar ook als hij kleiner is. waarom dan een if else?
    Dit doe je met mod, beheerder, ontwikkelaar.


    Dus daar kan het al mislopen.


    Maar verder denk ik dat je fout in de MySQL database zit. Kan je eens tabel users exporteren ( zonder leden natuurlijk)


    Met vriendelijke groet,


    A.Tytgat

  • Na het nakijken van zijn crew pagina en de SQL die hij mij doorgaf zat het probleem zicht bij het woord 'mod'
    er stond in de database 'mod' en 'moderator'


    Hij had de desbetreffende persoon 1 gegeven bij 'mod' i.p.v. bij 'moderator'


    @dmeigenaar is dus bij deze geholpen. Ik laat het topic nog open voor als hij of anderen nog vragen hebben hieromtrent.




    Met vriendelijke groeten,


    A.Tytgat

  • Probeer dit eens:

  • Hij doet het op zich wel alleen hij geeft dit weer bij de moderator tab:


    Warning: mysqli_fetch_assoc() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in/home/u456266587/public_html/shadowmaffia/crew.php on line 131


    En de Forum Crew moet er nog in, hoe doe je dat?

  • Hij doet het op zich wel alleen hij geeft dit weer bij de moderator tab:


    Warning: mysqli_fetch_assoc() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in/home/u456266587/public_html/shadowmaffia/crew.php on line 131


    En de Forum Crew moet er nog in, hoe doe je dat?

    Heb je al wat zoekwerk gedaan naar wat die foutmelding betekent, waardoor het komt.


    PHP
    $query = $mysqli->query("SELECT i FROM users")->fetch_assoc();
    
    
    // Dit zal geen waardes terug geven, maar een bolean(false dus)
    
    
    $query = $mysqli->query("SELECT id FROM users")->fetch_assoc();
    
    
    // Dit zal de juiste waardes terug geven.

    Je krijgt op dit moment die foutmelding omdat je query niet juist is, voer hem eens direct uit in PHPmyAdmin. Anders http://php.net/manual/en/mysqli.error.php dit gebruiken.

  • Reza wat moet ik dan juist invoeren?

    Als je zelf niet veel moeite doet, geeft dat mij ook geen reden om moeite te doen.
    De foutmelding verwijst naar regel 31, ik veronderstel dat het deze lijn is waar het om gaat:


    PHP
    $connection->query("SELECT id, login, mod FROM users WHERE mod > '0'");

    Heb je gekeken of deze query klopt? Heb je hem apart laten lopen in PHPmyAdmin?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!