Gezocht: (maffia)crew lid

  • Hallo,


    We zijn bijna allemaal zo begonnen, een maffia spel, een tijd terug kreeg ik de opdracht van school om een website te bouwen. Omdat het mij wel leuk leek nog eens een maffia spelletje te bouwen, heb ik dat gekozen als project. Het begon dus als een klein school project, de school had niet veel eisen dus ik was zo klaar.


    Nadat het project klaar was (voor de school begrippen) ben ik hier toch nog een tijdje mee verder gegaan en nu wil ik toch nog een keer echt iets opzetten voor het publiek. Hierom ben ik op zoek naar iemand die mij wil ondersteunen in het beheer.


    Ik ben ooit het programmeerwereldje ingerold door een spel genaamd "Mafiosi". Het spel is dan ook gebaseerd op hoe dit spel ooit was, helaas bestaat "Mafiosi" niet meer.


    Wat voor persoon zoek ik precies?
    Simpelweg iemand die het leuk vind om een spelletje te beheren, promoten en nieuwe functies te bedenken.


    Wat staat hier tegenover?
    Zodra er winst wordt gemaakt, zullen we de inkomsten delen. De verdiensten hangen dus deels ook van jou af.


    De website zal deze week klaar zijn en volgende week hopelijk lanceren. Tot die tijd is het testen, scripten en updaten geblazen.


    Het scriptwerk neem ik volledig voor mijn eigen rekening, jij zal er echt alleen zijn om leden te werven en het spel, samen met mij, te beheren.


    Meer informatie omtrent de website en de functie? Stuur een privebericht.


    Met vriendelijke groet,
    T. Godee

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!