[TK] URL2S.eu URL verkorter

  • Hallo,


    hierbij verkoop ik een URL verkorter site.
    Het is een kleine source die ik geheel zelf heb gemaak. De source is gemaakt in PHP en PDO.



    Demo
    URL2S*.eu


    * Voor de werking van het script: http://url2s.eu/FzngI
    Je wordt dan doorverwezen naar ictscripters.nl. Probeer het zelf maar uit met een ander gewenst domein.


    Rechten
    Bij aankoop ontvang je alle rechten over de source, je ontvangt ook het domein.
    Na aankoop doe ik afstand en indien gewenst verwijder ik via Teamviewer de source van mijn computer.


    Uitleg source
    Het is, zoals gezegd, een url verkorter systeem, deze dient om lange urls te verkorten.
    De source is gemaakt in PHP en PDO(met reden als dat MySQL verdwijnt in PHP 5.5).
    Het config bestand is zo gemaakt dat de titel, domein , en motto/slagzin daarin te beheren zijn voor de hele site. Dit geldt ook voor de meta instellingen.


    Indien het domein URL2S*.eu niet bevalt kan je daarom zelf snel al afwisselen naar een eigen domein.


    Kosten alle rechten
    Alle rechten verkoop ik voor maar €15,-.
    Zoals ook al eerder gezegd doe ik afstand en indien nodig verwijder ik het met de koper erbij.


    Betalingsmogelijkheden
    Paypal - ik heb hierbij het geld direct en dan kan ook de afhandeling direct plaats vinden.
    Bankoverschrijving - hierbij ligt er één eis aan vast, de source en domein worden pas geleverd wanneer ik het geld heb ontvangen.
    Indien nodig kan wellicht een teamlid van ICTs mee kijken of mee helpen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!