ParkManager

  • Beste,


    Dit project ben ik een aantal maanden geleden begonnen maar heb helaas niet de tijd en zin gehad om het af te maken. Het zou een spel moeten worden om je eigen bungalowpark te beheren maar helaas is het daar nooit van gekomen.
    Layout betreft een aangepaste Themeforest layout, de licentie daarvan krijg je erbij en ik zal afstand van mijn licentie doen. Momenteel zijn er niet veel opties in de source, er zit wel een compleet registratie en inlog systeem in (dat gebruikt maakt van meerdere databases) en dat klaar is voor meerdere servers (werelden). Verder is o.a. de inleiding en de bank gemaakt.


    Tevens wordt er veel van jQuery gebruik gemaakt.


    Online voorbeeld op http://parkmanager.rapifia.eu helaas geen demo account beschikbaar.


    LET OP!: spel is dus niet af en kan ook niet afgemaakt worden tegen meerprijs bij mij.


    Support wordt geleverd: 1 jaar voor bugfixes in de scripts die er momenteel in zitten.
    Er is tevens een mogelijkheid om even de FTP in te kunnen kijken/opbouw van de scripts te zien neem daarvoor contact op per PB.


    Bieden vanaf: €75
    Opbieden met: €2,50
    Buy it now: €100,-


    Alleen te betalen per overschrijving, geen PaySafeCard, iDEAL, PayPal of enige andere betaalwijze mogelijk. Dit betreft een privé verkoop dus ook geen factuur mogelijk.


    Alleen serieuze biedingen en vragen van potentiële kopers in dit topic a.u.b. Geen interesse om het te kopen = ook geen vragen erover stellen. Mijn collega moderatoren zullen dit topic voor mij modereren.

  • Je had ook zelf even een PB kunnen doen, veel mensen scannen namelijk alleen, nu post je zelf onnuttig..


    Trouwens heb wellicht intresse maar ik zie eigenlijk vrij weinig jQuery en maar een stuk of 4 scripts die je gemaakt hebt in het spel ( dan reken ik de pagina's in de footer niet mee)..


    Kun je me verklaren wat voor scripts je nog meer hebt ontwikkeld?

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

    Bewerkt 5 keer, laatst door L.Groot ().

  • Er zit zeker veel jQuery in, bijna alles werkt nl. met Ajax. Bijvoorbeeld het inloggen, registreren en ingame ook zeer veel opties.


    Wat er nu inzit:
    - Systeem waarbij het makkelijk is snel nieuwe werelden toe te voegen en er tussen te switchen
    - Inlog/registratie systeem d.m.v. jQuery
    - Het maken van je park via Google Maps en een kleine inleiding
    - Aanvragen van leningen
    - Cron die automatisch rentefacturen voor de leningen aanmaakt
    - Cron die de rente reeël mee laat veranderen
    - Mogelijkheid de rente facturen te voldoen en je liquiditeit te bekijken
    - Begin van betaalsysteem (nog geen api's geïntegreerd)
    - Park naam en logo te wijzigen
    - Begin van plattegrond (werkend met jQuery en via de database)
    - Volledig werkend PB systeem met jQuery


    Kortom de fundering van het project en de layout ligt er, je kan er zo mee verder om het compleet af te maken maar ik heb daar (helaas) de tijd niet voor.


    Het project bevat nu +/- 4.000 regels code en is procedural met verschillende functies geschreven. Uiteraard krijg je alle rechten over de source (m.u.v. de layout daar geld de ThemeForest licentie en de gebruikte library's (jQuery) en functies)


    Hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd anders hoor ik het graag!

  • L. Groot,


    Bedankt voor de opsomming, een cliënt van mij heeft wellicht intresse, ik zal je even spoedig laten weten.
    In ieder geval bedankt voor de opsomming van wat de mogelijkheden zijn op het moment.


    Is het tevens op basis van een MVC gemaakt, of werk je met procedurele code?


    Mvg,
    Kevin

    1) Eigenaar & CEO // iSenses
    2) Eigenaar & CEO // HoodGangster
    3) Co-Owner & Captian @WMCity V3.

    Bewerkt één keer, laatst door ZiraX ().

  • Beste ZiraX,


    Graag gedaan hoor en ik hoor graag van je cliënt. Het is inderdaad procedural geschreven door het feit dat ik nog geen OO heb geleerd te programmeren. Ik denk echter dat het niet zo super moeilijk zou moeten zijn er een framework in te bouwen maar dat kan ik niet garanderen.

  • Ik heb ook wel intresse in het script! Maar beschik niet over programmeur(s).
    Moest er iemand intresse hebben om dit te kunnen afmaken voor mij dan hoor ik het graag! :)


    Met vriendelijke groetjes,
    Timothy


    ps: Lars, als jij dit kan afwerken tegen vergoeding dan hoor ik dat ook graag!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!