Verkoop gestaakt niks wordt meer verkocht hier ben het nou zat, blijf niet waarschuwen.
[TK] Community layout
- WHMCSAddons
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Zou het kunnen dat ik nog iemand heb gezien met deze layout?
-
@R.Haentjens,
Lijkt me van niet aangezien ik hier alleen recht op heb, heb je voor mij een URL waar dit ontwerp nog meer aanwezig is?
Indien dit zo is heeft die persoon per direct een probleem namelijk, maar hij is verder nooit online geweest dus betwijfel dit. -
Oke, ja ik weet niet juist of ik de link nog kan vinden, is al heel tijdje geleden, maar ik kreeg toen de link niet van jou, ik had een online voorbeeld (was slice)
-
Zo'n gevoel heb ik ook.
-
Heren,
Even belangrijk als je opmerking hebt of je denkt dat iemand deze gebruikt stuur even een PM.
Ik heb bewijs dat deze geheel volledig in mijn rechten zijn.ON-TOPIC!
-
Dit was volgensmij de oude layout van devportal.nl
-
Nope, nooit layout geweest op Dev Portal, wat ik je wel kan vertellen is dat deze layout al vaker te koop heeft gestaan op meerdere websites, wellicht dat jullie deze layout daarvan herkennen?
-
Hierbij een bod van 55 euro.
-
-
Heren, gedraag je alsjeblieft eens als volwassen kerels, het niveau ligt weer ver beneden peil. Over wie ik het heb dat weten de personen zelf denk ik wel.
Op het moment dat je niet normaal kunt doen geeft het dan aan bij een moderator dan kan er een ban worden geregeld. Vanaf nu gaan we gewoon netjes ontopic en wil ik de komende tijd niets meer van jullie drie horen. Voeren jullie wel weer iets tegen ons reglement uit de komende dagen dan is dat per direct een ban en geen waarschuwing.
Discussie hierbij beëindigd.
-
Gooi het topic maar dicht hoor ben er klaar mee, dat je mij onvolwassen noemt, nemen jullie je mod taak nou eens serieus zit sinds gisteravond al te waarschuwen dit privé te handelen.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!