Lay-out dierentuinspel [2]

  • Hey,


    ik liet jullie een tijdje terug mijn outgame zien. Uit jullie feedback
    heb ik meegekregen dat de outgame niet helemaal overeenkomt met de
    thema van de website. Ik heb jullie feedback serieus genomen en de
    outgame onderhanden genomen. En ik ben er trots mee. Ik wil weer
    weten wat jullie ervan vinden. Aan "mooi" of "mwa" alleen heb ik niets


    Decode het met base64

    PHP
    SWsgd2lsIGhldCBtb2VpbGlqayBtYWtlbiB2b29yIGdvb2dsZSBvbSBkZXplIHBhZ2luYSB0ZSB2
    aW5kZW4uDQpWYW5kYWFyIGRlemUgZW5jb2RlLiBKZSBiZW50IGVlbiBlY2h0ZSBJQ1QnZXIuIEJl
    em9layBkZSB3ZWJzaXRlIGVuIGdlZWYgamUgZmVlZGJhY2suIGh0dHA6Ly93d3cubWlqbm9ubGlu
    ZWRpZXJlbnR1aW4ubmwvd2Vsb3ZlaWN0cy5odG1s


    Bedankt!

  • Pagina werkt gewoon.


    Ik moet zeggen dat ik het een erg mooi ontwerp vind, vooral door de grafische effecten (onderaan). Ik zou alleen het gras wat minder gelijk maken. Het is nu een rechte lijn, daar zou ik wat hobbeltjes in aanbrengen om het meer leven te laten uitstralen.


    Daarnaast nog een erg belangrijk punt:


    Je hebt alles met een Rounded Rectangle Tool gedaan, behalve het middenstuk. Ik zou dus ook het middenstuk (het filmpje en de screenshots) met een Rounded doen. Ook zou ik de screenshots onder het filmpje doen, zodat het filmpje meer aandacht krijgt. Verder zou ik minder screenshots doen en ze iets groter maken, omdat het er nu heel raar en vervelend uitziet.



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • het werkt en daar is alles mee gezegt! wel een leuke panda. het design moet je site in een oogopslag verkopen en niet afschrikken!
    het lijkt wel of je de loginbox van de oudere layout van twitter hebt gekopieerd net als de copyright. dus een echte NOOOOO!!


    het filmpje is erg ongevraagd voor sommige, dus een popup is aan te raden. al met al niet erg goed maar leuk geprobeerd.

  • Bedankt voor je feedback Maks.
    Nu je erover begint heb je wel gelijk. Een beetje veel screenshots. Ik heb al een idee hoe ik het wat aangenamer kan maken. Ik ga ook die rounded rectagle tool uitproberen in het video gedeelte. Alhoewel ik denk dat het niet mooier gaat staan. Naja eerst zien hé. En de onderkant heb ik niet helemaal afgemaakt. Het moet idd wat levendiger.


    Djkevino alvast bedankt voor je reactie.
    Er komt niet alleen een filmpje, er komen ook screenshots van het spel.
    En het filmpje zal niet automatisch worden afgespeeld waardoor het denk ik niet storend word.
    De loginbox lijkt idd op die van twitter. Ik had de button ooit onder de velden toen sprong de button heel erg uit wat eigenlijk niet de bedoeling is. Maja, twitter is niet de enige met zo'n login opmaak. Er zijn tig site's die het ook zo hebben. Voor en na twitter het had.


    Meer feedback is welkom!

  • Beste,


    Het is al erg verbeterd, maar zoals ik al gemeld had: Pas die onderkant nog even aan, breng er anders een leuk klein heuveltje o.i.d. in, zodat er iets meer leven vanaf straalt.


    De Rounded Rectangle Tool in het midden heb je naar mijn mening perfect toegepast op deze manier!



    Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

  • Enkele kleine details mss nog.
    Je footer (ofja neem aan dat het je footer is) kan je misschien in het midden van het blakje plaatsen. (de tekst bedoel ik)
    Onder de aanmeld formulier kan je bv de link naar de algemene voorwaarden plaatsen.
    En heb dit in je eerste topic ook voorgesteld misschien als je de blauwe kleur eens vervangt door een mooie afbeelding van de lucht moet je dan wel zelf maken maar (persoonlijk) staat er veel beter bij.


    Sorry als het niet duidelijk is. Is een beetje laat eah :P

  • Ik snap je niet helemaal. Vooral wat je met die footer bedoeld.
    Er komt idd een link naar de algemene voorwaarden, dit is alleen om te laten zien hoe het lay-out word dus maak je daar maar geen zorgen over.
    Over die achtergrond, dat heb ik ooit geprobeerd. Ik kreeg hem allleen niet hoe ik hem persies wil. Maar ik vind hoe ik hem nu heb mooier.


    Bedankt voor je reactie

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!