Gangster Legends V2 Nederlands

  • Gangster Legends V2 - Nederlands

    Beste ICTscripters leden,

    Zoals K.Rens een tijdje geleden al aangaf, laat het verleden ons niet rusten. Nog altijd is het bezoek voor de bekende criminals sources ongekend.

    Hier mee zijn we dan ook groot geworden. Nou had ik een idee en ik nodig iedereen uit om het zijne bij te dragen.


    Een tijdje geleden kwam ik Gangster Legends V2 tegen op Github. Hierbij kwam ik vrijsnel ook tegen dat het alleen engels talig is.

    De code lijkt mij in mijn ogen prima en clean. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening, maar het lijkt mij een prima base.


    Ik ben inmiddels begonnen met de huidige modules te vertalen. Dit zijn gewoon de standaard dingen die ook op de github staan.

    Gangster Legends bevat nog veel meer. Een hele ondersteunende website met verschillende gratis en betaalde modules en thema's.


    Mijn idee is om na het vertalen de gratis modules ook te gaan vertalen en toe tevoegen zodat Gangster Legends uitgebreid in het nederlands beschikbaar zal zijn.


    Gangster Legends modules

    Gangster legends is in feite een criminals frame work wat werkt met modules.

    Nu zijn er een tal van modules, je moet denken aan bijvoorbeeld de volgende:

    • Bank
    • Moord
    • Misdaad
    • Auto stelen
    • Garage
    • Ziekenhuis
    • Blackjack
    • Ect. ect.

    Dit is een kleine greep uit de standaard lijst.

    Je kan de extra modules hier vinden: https://glscript.net/modules-themes/

    Deze modules vind je nog niet in het project!


    Doelstelling

    Het doel is om alle gratis modules toe te voegen en deze te vertalen.

    Het project te voorzien van duidelijke documentatie, hier of op github.


    Verder wil ik de feeds in het adminpaneel later op termijn vervangen voor een nederlands talige feed.

    De modules die we hier maken en delen, ook toe te voegen aan het systeem.



    Github

    Ik heb alles op een github gezet en ben zelf bezig.

    Momenteel heb ik alle dingen die nog gedaan moeten worden bij de issues geplaatst.

    Je bent vrij om deze op te pakken. Heb je nieuwe ideeën ben je vrij om ze daar aan te maken of hier te posten.

    Je kan de github hier vinden: https://github.com/Eikenb00m/Gangster-Legends-V2-Dutch


    Slot

    Tot slot, het idee is om een schone criminals neer te zetten. Die redelijk up to date is en makkelijk te begrijpen.

    Dit klinkt als een lange weg maar dit is dichterbij dan je denkt.


    Betreft het schrijven van nieuwe eigen modules, hiervoor zijn nog geen richtlijnen opgezet. Dit zal ik of iemand anders op een later moment doen.

    Je bent vrij om mee te werken. Ik beheer momenteel het project maar dit hoef ik natuurlijk niet alleen te blijven doen. Wil jij dit mee beheren laat het me weten in een DM.

  • Tevens heb ik een zelfde script nu draaien en ben ook druk met het vertalen van de source heb nu wel een andere draaien dan jeroen dus als deze klaar is deel ik het ook met jullie

    Een andere niet echt, je hebt een ander thema, en misschien wat kleine extra modules.


    Verder nieuwe vertalingen toegevoegd.

    Nog veel werkt te gaan. verder zoek ik iemand die mij kan helpen met een template bestand (tpl) om de php functie Date om te zetten naar een nederlandse notatie. Ik kom er momenteel even niet uit.


    Hieronder de regel die in de template staat

    Code
    $page->addToTemplate("gameTime", date("jS F Y, H:i:s"));
  • In welke pagina heb je deze staan misschien kan ik kijken of het op die van mij wel goed gaat en klopt ik gebruik een andere thema en het is zeker nog een hoop werk maar dat komt ook wel goed wil later kijken of ik zelf nog het een en ander er bij kan maken

  • Als ik me niet vergis zal je dit nooit kunnen bereiken met enkel de 'date()' functie. Deze support geen locales. (Buiten als je een eigen functie gebruikt om de maanden, dag, etc te converteren)


    Vroeger kon je dit bereiken met strftime() , maar deze is deprecated sinds de 8.1 versie van PHP.


    Ze raden nu het volgende aan:

    PHP: IntlDateFormatter::format - Manual

  • Ik ben hier zojuist mee bezig geweest haha, maar tot op heden nog geen succes, ik heb hem nu even links laten liggen, zodat ik eerst de rest vertaald/gefixt heb.

    Dus ik ga er op een later moment nog naar kijken, tenzij iemand mij voor is :p

  • Of op deze manier, zodat je niet de setlocale globaal wijzigt:

  • Of op deze manier, zodat je niet de setlocale globaal wijzigt:

    Ja dat werkt, dit lukt nog wel alleen dan de echo weergeven in de $page->addToTemplate wil nog niet echt.

    Ik doe dit nu als volgt:


    Code
    $page->addToTemplate("gameTime1", echo $nowString);

    krijg hierop de volgende foutcode in de logs terug:

    Code
    ["E_RECOVERABLE_ERROR","syntax error, unexpected 'echo' (T_ECHO)","\/home\/eikenboom\/domains\/eikenb00m.nl\/public_html\/glv2\/themes\/default\/loggedin.php",34,"2023-01-24 22:27:07"]
  • Ja dat werkt, dit lukt nog wel alleen dan de echo weergeven in de $page->addToTemplate wil nog niet echt.

    Ik doe dit nu als volgt:


    Code
    $page->addToTemplate("gameTime1", echo $nowString);

    krijg hierop de volgende foutcode in de logs terug:

    Code
    ["E_RECOVERABLE_ERROR","syntax error, unexpected 'echo' (T_ECHO)","\/home\/eikenboom\/domains\/eikenb00m.nl\/public_html\/glv2\/themes\/default\/loggedin.php",34,"2023-01-24 22:27:07"]

    En wat als je het zonder de 'echo' erin zet?

  • Ik wou tevens mijn aanpassing comitten maar dat gaat echter niet.



  • Ik wou tevens mijn aanpassing comitten maar dat gaat echter niet.



    Had je dit gedaan d.m.v. een pull request?

    Ik kan het wel anders instellen maar dat is voor een beperkte tijd helaas....


    Verder om terug te komen op het stukje zonder echo.

    Ja heb ik geprobeerd maar hij print dan niks.

    Zet ik de echo boven de 'template' dan geeft hij het netjes weer boven aan de pagina

  • kan beide, heb ik eerlijk nog niet over nagedacht, het is de eerste keer dat ik zo open via github werk haha, stuur mij even in een pm je gebruikersnaam en ik voeg je toe...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!