Je kan beter een captcha maken aan de hand van random knoppen. Anders moeten mensen iets invullen en dat is irritand
Posts by diestro
-
-
Als je een goede captcha maakt, heeft niemand er last van en is hij ook niet te omzeilen door een bot.
jopitan, ik begrijp niks van jou verhaal met die input. Mensen kunnen toch op tab drukken en ook bij die input komen en waarom zou een bot die input wel invullen?
-
Welk % van uw volgers is Nederlands?
-
De regel ervoor is niet afgesloten met een ";"
-
En trouwens PHP designer is 69 euro commercial of 29 euro non-commercial en dus niet 27 euro
-
1e lijn degene die je altijd als eerste aan de lijn krijgt. 2e lijn waar de medewerker van de 1e lijn heen kan bellen om dingen na te vragen of door te verbinden. 3e lijn die gaat uitgebreide problemen uitzoeken aan te sturen door 1e en 2e lijn. Gaat vaak langere tijd over heen voor daar antwoord vandaan komt
-
Zoiets treed op bij het gebruik van header(Location...); TIP: in jou include files sluit php niet af en/of gebruik geen php redirection maar een htmk meta redirection
-
[offtopic] Luc je bedoeld waarschijnlijk "chaos" ipv. "ga os"[/offtopic]
Ik wens iedereen veel succes!
-
PHP designer
-
jopitan, dit zijn geen domeinnamen, maar gebruikersnamen op een nieuwe website van de oprichters van youtube!
-
Bedankt voor je verrichte werk!
Ik hoop dat je wel actief blijft op CP!
-
-
Veel van deze namen zijn geregistreerde merknamen en worden simpelweg opgeëist door de eigenaar van het merk. Deze namen zijn dus niks waard!
-
Je hebt HTML in een php script staan, dat werkt niet.
Je zult eerst de PHP moeten afsluiten of echo() gebruiken!
-
Als je mij het HTML bestand stuurt, fix ik het wel even voor je. Is zo gebeurd
Edit: en de css natuurlijk!
-
Kijk een internet probleem kan meerdere oorzaken hebben. Daarvoor zul je echt de klantenservice moeten bellen
-
Volgens de nieuwe trends kan je het beste je website licht maken (wit als achtergrond) dit straalt namelijk transparantie uit.
Door het gebruik van grijs komt het erg grauw over. Ik zou er wat meer kleur in gooien.
Maar ik vind hem mooi strak!
-
-
@Broken: als je nou toch aan het zoeken was, had dit dat ook even gezocht xD
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/16055/Kan-dit.html
Daarin geef ik al aan dat ik het niet zelf bedacht heb.. en dat plaatje erbij, vind ik beetje overdreven xD
En ik geloof ook dat jij op die eerste topic gereageerd hebt
-
Zou je misschien iets kunnen laten zien van PHP dat jij al gemaakt hebt, om jouw PHP kwaliteiten te bekijken?