Posts by montblanc

Beste cp leden,

Ik heb gister voor mijn verjaardag Samsung star gehad maar nu is mijn vraag: Hoe kan ik MSN op mijn mobiel installeren? Ik heb zelf al op mijn mobiel op internet gezocht om messenger te downloaden maar vervolgens krijg ik wit scherm. Ik heb dus inplaats van op mijn telefoon op mijn laptop gedownload zodat ik het dus kon overzetten naar mijn telefoon, maar helaas dit heeft ook niks geholpen en ik weet dus ook niet wat ik nu moet doen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste cp leden,

Ik had een klein ideetje dat jullie zeggen of je vandaag jarig bent of morgen of over 1 maand.

Bedoeling hiervan?

Bedoeling hiervan is er eigenlijk niet, maar zal wel leuk zijn dat andere leden kunnen zien wanneer je jarig bent:D

Ik ben zelf VANDAAG jarig en alvast bedankt als jullie gefeliciteerd zeggen.

Met vriendenlijke groet,

Mitch

Ah... Niet zo afkraken, crimepatrol probeerd het wel, en trouwens iedereen is zo begonnen en ik denk dat jullie ook niet zo afgekaarkt willen worden.

Crimepatrol, hij ziet er opzich wel nice uit maar hij kan nog stukken en stukken beter, dus meer tutorials volgen. Ik denk als je veel oefent dat je dan over 2weken mooiere designs kunt maken.

Probeer het 1week en laat je kunsten zien zodat wij ds weer kunnen beooirdelen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Mystic,

Vooruitgang zie je wel als je tutorials volgt maar probeer er echt een proffesioneel design van te maken, en vraag dan pas geld. Want volgensmij draait het je niet om het ideë dat je graag designs maakt maar meer om het geld wat je verdiend?

Ik hoop dat hier dus verandering in komt en je zlt zien, het wordt dan absoluut een beter design.

Met vriendelijke groet,

MItch

Citaat van Smil-E

montblanc hij is verkleind

even nadenken voor je post
    niet posten voor je nadenkt!

Srry had verkeerd gelezen xd

Met vriendelijke groet,

Mitch

Afbeeldingsafmetingen: 640px × 542px

Is dit niet iets te klein voor een maffia game?

Srry voor Off-topic. desnoods mag deze reactie verwijderd worden.

Met vriendelijke groet,

MItch

Ik heb het helemaal van mijn computer afgegooid en vervolgens opnieuw gedownload, maar helaas dit heeft dus niet geholpen, ik zal het nog wel even proberen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste leden,

sinds kort heb ik erg vaak last dat Firefox opnieuw opstart ( uit zich zelf )

Hij geeft de volgende melding:

En als ik dus Firefox opnieuw opent dan krijg ik weer een melding en dat is het volgende.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want dit is erg irritant.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Beste cp leden,

Hebben jullie enig idee hoe deze header heet? ik wil dit graag leren enkel van een tutorial zodat ik dus nog betere designs kan maken.

Ik hoop dat jullie wat kunnen vinden. ik ga dan nog even verder zoeken op google

Met vriendelijke groet,

Mitch

Bes CashmoneyZ,

Jouw layout ziet er nice uit alleen nog een paar punten die je meer kunt gebruiken in deze layout en ik hoop ook aankomende layouts.

punten 7,5/10
    Minpunten: Layout.be is iets te groot
    Pluspunten: Mooie kleuren combinatie
    Waarde: ?15,-

Gebruik shadows/schaduw in je layout, geeft meer effect.

Ik hoop dat je hier wat mee kunt.

Met vriendelijke groet,

Mitch

Hij is wel zeer nice, maar ik denk toch dat je hem nog wat meer kan opvrolijke met plaatjes/ afbeeldingen. Verder ziet hij er nice uit.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt:D.

Met vriendelijke groet,

Mitch