Posts by SkyNet
-
-
Dat heb ik al eerder aangegeven. Als je het topic op SiteDeals had gelezen. Maar mijn reactie was verwijderd.
-
-
-
Ik ben zeker geïnteresseerd, maar ik wil wel zien wat ik koop.
-
Heb je misschien een demo van het gehele script? Hoe kan het dat Devlover een tijd terug beweerde dat hij over dit script beschikte? Ik weet niet meer in welk topic maar ik weet wel bijna zeker dat het ergens staat.
-
Mogelijkheid om het domein erbij te kopen?
Hoe zit het trouwens met de licenties die van Criminalstyle zijn verkocht? Die mensen beschikken toch ook over het ontwerp? -
Hoe zit het met de achtergrondafbeelding?
-
Mocht je budget hoger liggen dan 50 euro, mag je contact met mij opnemen via een privé-bericht.
-
Hoi Sven,
Een zakelijke rekening is niet verplicht, je kunt ook een tweede prive-rekening openen bij een andere bank. (als je dat bij dezelfde bank doet waar je je eerste prive-rekening hebt kost het namelijk wel geld) Alleen als je te veel transacties genereert, zal de bank je wel verplichten om een zakelijke rekening te nemen.
Ik zou als ik jou was gewoon een zakelijke rekening openen. Dat kost als starter enkele euro's per maand. Hiernaast kom je ook professioneler over bij je klanten.
Groetjes,
SkyNet -
Citaat van zwpgangster
Altijd negatief? Ik geef opbouwende kritiek. Als een ontwerp te veel afbeeldingen bevat valt het geheel weg als de afbeeldingen in mindere mate aanwezig zijn.Tevens heb ik waarschijnlijk ook veel meer ervaring dan jou op ontwerpgebied, dus trek niet te snel conclusies.
-
-
Cijfer: 5
Positief: Opbouw, structuur
Negatief: Veel afbeeldingen
Tips: Zorg dat je ontwerp niet afhankelijk is van de afbeeldingen.
Evt waarde: euro5,00Succes
-
Ach ja, de keuze is dan aan jou. Je zou het ook combineren en er later mee verdergaan, zou ook rendabel kunnen zijn.
-
En check het ook even op merkrecht : boip.int, kan je zelf ook voor circa 200 euro p/j vastleggen.
-
De anthem klinkt goed! Ik ben er echter niet bij.
-
@ Rickey,
Gaat veel werk kosten als hij zelf nog niets gevonden heeft en wij moeten gaan zoeken, hij heeft ook helemaal geen duidelijke omschrijving.
-
En dan denk je dat wij het wel gaan vinden?
-
-