pffff, 100euro voor een kleine source
dan kan ik denk ik beter die osvendetta doen:P
pffff, 100euro voor een kleine source
dan kan ik denk ik beter die osvendetta doen:P
wat is daar ongveer de prijs voor?
ik heb zelf http://www.the-sicilian.nl daar gebruik ik criminolz op maar dat vind ik ook niet zon sucses. alleen de layout een beetje aangepast:P
bedankt
beste mensen,
ik heb een vraagje ik en een vriend van mij willen samen een criminals starten. nu is mijn vraag met welke criminals zijn jullie begonnen, en waar kunnen wij het beste mee beginnen. ik zit niet te wachten op mensen die gaan zeggen je kunt het beste zelf een source maken.
alvast bedankt
mij lukt het niet dus ja ik doe het ook niet, heb geen creditscard;;)
bedankt man, hoe kan je die code activeren?
beste mensen.
ik heb mijn aan gemeld op Google AdSense, en mijn website toegevoegd nu krijg ik dit als ik kijk bij mijn behandelingen:
Geen CNAME-record gevonden.
A-records: 85.158.203.89
Gevonden op 18-11-09 5:40
wie kan mij daar me helpen.
bedankt!
Yamaha aerox(L)
waar kan ik die aan zetten?
kan iemand ons meschien helpen?
beste mensen.
ik heb een probleem met msn invite als ik mensen uit nodig staat er je hebt naar 0 mensen een bericht gestuurd.
wie kan mij helpen?
het script:
<div id="content_top"> </div>
<div id="content">
<h1 class="titel">MSN invite</h1>
<?php
if(!isset($_POST['submit'])){?>
Heb jij MSN? Dan hebben we hier een hele handige mogelijkheid voor je!<br /><br />
Via deze optie kun je in een keer iedereen in je MSN lijst een mailtje sturen met een verzoek om <?php echo gamenaam;?> te spelen!
Daarin wordt dan ook aangegeven dat jij lid bent van <?php echo gamenaam;?>.<br />
Hoe verstuur je die mailtjes?<br />
Simpel, je slaat je MSN contactpersonen op, verstuurt ze naar ons systeem en die doet al het werk voor je!<br />
Zo krijgen wij meer spelers, en jij een extra beloning!<br /><br />
Want, je krijgt als je 40 of meer mensen in je lijst hebt <b><u>20.000 power!!</u></b>. Daarbij ontvang je ook nog eens <b>10 callcredits</b> als je meer dan 80 mensen in je msn hebt!<br /><br /><b>Let op:</b> misbruik maken van dit systeem is verboden. Alle email adressen worden opgeslagen met jouw inlognaam! Misbruik resulteert een ban!
<br /><br />
<a href="#" onclick="window.open('images/save_contacts.jpg','Hulp','width=1010,height=500,scrollbars=no,toolbar=no,location=no');return false"><u>Zo</u></a> sla je je contactpersonen op.<BR><BR>
<form enctype="multipart/form-data" method="post">
Verzend het bestand: <input name="userfile" type="file" class="input">
<input type="submit" name="submit" value="Verstuur emails" class="submit">
</form>
<?php } else if($_POST['submit'] == "Verstuur emails"){
if(!empty($_FILES['userfile']['tmp_name'])) {
$file = $_FILES['userfile']['tmp_name'];
$dat = fread(fopen($file, "r"), filesize($file));
preg_match_all('/(\w+@\w+(?:\.\w+)+)/', $dat, $array);
$emails = $array[1];
$ia = 0;
$ib = 0;
foreach($emails as $v){
$dbres = mysql_query("SELECT * FROM `emails` WHERE `email`='$v'");
$rijen = mysql_num_rows($dbres);
if($rijen == 0){
mysql_query("INSERT INTO `emails`(`login`,`email`) VALUES('" . $own['login'] . "','$v')");
$ib = $ib+1;
$subj = "Je vriend " . $own['gebruikersnaam'] . " wil je een tip geven!";
$emess = "Beste $v,
".$own['gebruikersnaam']." wil je een tip geven:
Ik ben lid van het spel The-sicilian.nl. Daar kun je zelf in de wereld van de maffia stappen en anderen aanvallen, misdaden plegen en nog veel meer!
Nieuwsgierig? Meld je dan snel aan via deze link!
http://www.The-sicilian.nl
Groeten,
".$own['gebruikersnaam']."
";
$headers = "From: noreply@{$email}\r\n" .'X-Mailer: PHP/' . phpversion() . "\r\n";
mail("$v","$subj","$emess","$headers");
}
$ia = $ia+1;
}
if($ib == 1){$mail = "Het mailtje is";$person = "persoon";}else{$mail = "De mailtjes zijn";$person = "personen";}
$start = "$mail verstuurd naar $ib $person.<br>";
missiondone(4);
if($ib >= 40){
mysql_query("UPDATE `users` SET `power`=`power`+'20000' WHERE `id`='" . $own['id'] . "'");
$continue = "Omdat er $ib emails waren verstuurd, krijg je 20.000 extra power";
}
if($ib >= 80){
mysql_query("UPDATE `users` SET `callcredits`=`callcredits`+'10' WHERE `id`='" . $own['id'] . "'");
$end = " en 10 callcredits!";
}
echo "<div class=\"dark\"><font color=\"green\" style=\"font-weight: bold\">" . $start . @$continue . @$end . "</font></div>";
}
else {
echo "<div class=\"dark\"><font color=\"red\" style=\"font-weight: bold\">Je hebt geen bestand geselecteerd!</font></div>";
}
}
echo' </div>
<div id="content_bottom"> </div>';
?>
Toon Meer
alvast bedankt maar mijn aerox gaat snel genoeg ik wil meer wat met led lampjes doen enz.
Beste mensen,
ik ben benieuwd welke mensen hier allemaal een yahama Aerox hebben, ik zelf heb net een Aerox R gekocht en ik zou graag willen weten wat jullie aan het uiterlijk van de scooter hebben gedaan.
Bijv. neon, led, soundboard enz.
bedankt
waar kan ik gangster-terra downloaden
bedankt
@ferhat
Bedankt
source maakt niet uit als er maar een unieke layout op zit en ook werkt
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.10.09 23:16:18:
wel een criminals(h):cheer:
beste mensen.
ik ben zelf niet goed genoeg om zelf een source te maken, dus had ik een vraag is er iemand die nog een source met een unieke lay heeft liggen teruilen voor altijd je banner onder de site jou copyright om de maand massa bericht voor altijd jou link bij linkpartners enz.
pm me
bedankt
az
die kan je bijna niet aanpassen
maar toch bedankt
goedemiddag mensen,
ik ben op zoek naar een source die goed en makelijk is aan te passen voor een beginner en dan bedoel ik eigenlijk alleen de ingame/outgame.
bedankt