Posts by thommie

beste mensen,

ik heb een vraagje ik en een vriend van mij willen samen een criminals starten. nu is mijn vraag met welke criminals zijn jullie begonnen, en waar kunnen wij het beste mee beginnen. ik zit niet te wachten op mensen die gaan zeggen je kunt het beste zelf een source maken.

alvast bedankt

beste mensen.

ik heb mijn aan gemeld op Google AdSense, en mijn website toegevoegd nu krijg ik dit als ik kijk bij mijn behandelingen:

Geen CNAME-record gevonden.
    A-records: 85.158.203.89
    Gevonden op 18-11-09 5:40

wie kan mij daar me helpen.

bedankt!

beste mensen.

ik heb een probleem met msn invite als ik mensen uit nodig staat er je hebt naar 0 mensen een bericht gestuurd.

wie kan mij helpen?

het script:

Beste mensen,

ik ben benieuwd welke mensen hier allemaal een yahama Aerox hebben, ik zelf heb net een Aerox R gekocht en ik zou graag willen weten wat jullie aan het uiterlijk van de scooter hebben gedaan.

Bijv. neon, led, soundboard enz.

bedankt

beste mensen.

ik ben zelf niet goed genoeg om zelf een source te maken, dus had ik een vraag is er iemand die nog een source met een unieke lay heeft liggen teruilen voor altijd je banner onder de site jou copyright om de maand massa bericht voor altijd jou link bij linkpartners enz.

pm me

bedankt

goedemiddag mensen,
    ik ben op zoek naar een source die goed en makelijk is aan te passen voor een beginner en dan bedoel ik eigenlijk alleen de ingame/outgame.

bedankt