Citaat van h4x0r666
als die reactie voor my was nou ehm sorry maar ik had het niet tegen jouw^^ maarja het gaat over een visa card he.. niet creditcard dat zou inderdaad niet slim zijn om te lenen.. maar bij visa gaat het dus om geven* lol :p en nee je moet niet 18+ zijn 
Nou zeg, ho eens even. We zijn op een discussieforum, en niet in een prive-gesprek. De bedoeling van fora is dat je met z'n allen in discussie kunt. TS vraagt iets, wij antwoorden. Als ik anders denk over jouw reactie, dan mag ik beargumenteert toch gewoon reageren waarom ik daar anders over denk?
Een VISA card is wel degelijk een credit card. Dat er ook prepaid varianten zijn wist ik niet, heb je misschien een linkje naar hun website? Ik kan het niet vinden namelijk. Zou er graag meer over weten.
Of bedoel je de 3V card (kwam ik zojuist tegen), want dat is inderdaad een soort van credit card. Al kun je hem enkel online gebruiken, je krijgt geen fysieke pas in je handen, enkel het nummer, vervaldatum en de CVC code. Nadeel is dat 3V een redelijk hoge toeslag rekent, mocht je het gebruiken voor het kopen van app's en dergelijke dan betaal je bij een $0.99 appje sowieso een euro provisie.