Posts by Linkforsoad

Willem Laat maar zitten zo traag is een overdreven schets. Vaak knijpen ze naar 64KB/s. Dat is inderdaad niet snel, maar voor de Messenger, Twitter, Email etc. is het geen probleem.

Bij Vodafone kun je sowieso op internet zien hoeveel je verbruikt hebt met een My Vodafone account. Hoe T-Mobile dat doet weet ik niet, T-Mobile is voor mij een tijd geleden. Al een tijd geen klant meer. (Nu Verizon Wireless klant)

2e generatie MC-model. Zie voor meer informatie http://support.apple.com/kb/ht1353

Citaat

The iPod touch (3rd generation) can be distinguished from iPod touch (2nd generation) by looking at the back of the device. In the text below the engraving, look for the model number. iPod touch (2nd generation) is model A1288, and iPod touch (3rd generation) is model A1318.

Dit is overigens wel een hele simpele variant, je kunt natuurlijk data uit externe resources trekken e.d., maar dat mag je zelf gaan ontdekken ;)

Plaats het overigens wel helemaal bovenin je pagina's. Eventueel via een simpele include oid.

Check eens op de achterkant wel Model. No je hebt, want het lijkt een iPod Touch 2de Gen. MC-model.

Voor dit model is 100 euro (heel) netjes overigens.

In vele browsers kun je JavaScript simpel uitschakelen, en ben je om de blokkade heen. Gebruik eens iets simpels als PHP. Kan met ongeveer 5 / 10 hele regels code... Indien gewenst wil ik de regels code ook wel even voor je kloppen.

Citaat van BrokenTrack

Klinkt mooi, maar denk je dat ze dat binnen 2 weken doen?

Dat is wel het moment waarop de VPS-pilot afloopt en ze in ieder geval ons als het goed is een aanbod doen om door te gaan. Je kunt altijd eens informeren!

Het is heel simpel. De licentiestructuur vanuit DA zelf is als volgt:

http://www.directadmin.com/pricing.html (denk aan de wisselkoers!)

Daarnaast bieden veel VPS, Dedi en Colo-boeren speciale licenties aan die enkel op bij hun afgenomen diensten gebruikt mogen worden. Neem daarvoor contact op met je hosting provider.

Vwb. de licenties van DA zelf. Een jaarlicentie is vaak de goedkoopste optie als je volledige ondersteuning wilt houden, maar moet wel in een keer worden voldaan. Een lifetime licentie is ook een optie, maar dan vervalt je recht op ondersteuning na 90 dagen. Wil je de kosten verdelen? Dan kun je gaan voor een maand- of kwartaallicentie.

Daarnaast heeft DA zelf een refund policy; te vinden op http://www.directadmin.com/refundpolicy.html

Ikzelf doe mee in de VPS-pilot van TransIP, als het goed is komen zij zeer snel met VPSjes, en dat is helemaal top. Goede, snelle VPS, goede support, eigen netwerk en datacenter (samen met NXS, DCG in A'dam), eigen platform en eigen apparatuur (c)

Wat bedoel je? Het systeem van Vodafone is heel simpel, je betaalt per MB. Hoe dit MB gegenereerd is of wat hij bevat boeit hun helemaal niets. Uiteindelijk kunnen ze het met Deep Packet Inspection wel zien, maar dat passen ze niet (op deze manier) toe. Dat meten aan de hand van de Verbruik-tool werkt overigens niet, aangezien die niet live geupdate wordt.

Dan is de module waarschijnlijk voor een oude versie van OpenCart, of jij zit op een oude versie van OpenCart. De precieze status van de getManufracturers() functie ken ik niet. Even contact zoeken met de verkopende partij.

Citaat van Kurene

Als je de apps heb (msn , hyves , twitter , facebook etc.) Gaat het niet van je MB's af. Enkel bij je 'Browser'.

Dat is niet juist, het gaat er ALTIJD af. Hoe het verkeer wordt gegenereerd maakt voor de logging van je dataverkeer niets uit. Het is dan ook verstandig om WiFi te gebruiken indien mogelijk (thuis, familie, school etc.)

In principe is 250MB voldoende, bij T-Mobile is het absoluut genoeg, aangezien zij niet de meest perfecte UMTS-dekking hebben ;) (of is dat intussen alweer verbeterd?) Ikzelf heb dan ook een klein NL-contract bij Vodafone.

Piwik installeren en de procedure doorlopen, wijst voor zich. Anders eerst hier melden waar je bent, en wat je al gedaan hebt (duidelijker dan dit), zodat er fatsoenlijke hulp kan worden geboden. Een spelletje 'gok mijn situatie' hoort eerder in de Lounge of in /dev/null lijkt mij ;)

Waarom niet gewoon een gratis systeem zoals ispCP, VHCS, ispControl etc...?

Zou je mij daarnaast ook duidelijkheid kunnen geven over de locatie van de server?