Hallo daar,
Wie weet er een Javascript code waarmee ik gebruikers kan verbannen van mijn website?
Mvg,
Crime2Go
Hallo daar,
Wie weet er een Javascript code waarmee ik gebruikers kan verbannen van mijn website?
Mvg,
Crime2Go
Waarom zou je het persé met JS willen doen?
Citaat van Perrytje11Waarom zou je het persé met JS willen doen?
Omdat ik van de rest iet zo veel verstand heb. En Javascript is makkelijker...
Volgens mij is javascript toch echt moeilijker dan met andere dingen :p
Met JS kan je geen mensen verbannen.
Oké, maar hoe komt het dan dat ik dat soort scripts wle op internet vind?
Gebruik die dan van op het internet, of toon een voorbeeld of wat u er niet van snapt.
Script maakt het ons gemakkelijker om te zien wat u verkeerd doet
Je bedoeld dat als je ergens op drukt dat je een AJAX request stuurt naar een pagina om te bannen?
Citaat van SourceshopScript maakt het ons gemakkelijker om te zien wat u verkeerd doet
Hier het script:
<script language="javascript">
var ip = '<!--#echo var="REMOTE_ADDR"-->'
if (ip == 'xx.xx.xx.xx') {
alert("Jammer zeg... Je IP Adres is verbannen van deze website!");{location.href="banned.html" }} }
</script>
Citaat van BrokenTrackJe bedoeld dat als je ergens op drukt dat je een AJAX request stuurt naar een pagina om te bannen?
Lees de reactie hierboven, daar staat het hele script
In vele browsers kun je JavaScript simpel uitschakelen, en ben je om de blokkade heen. Gebruik eens iets simpels als PHP. Kan met ongeveer 5 / 10 hele regels code... Indien gewenst wil ik de regels code ook wel even voor je kloppen.
Citaat van LinkforsoadIn vele browsers kun je JavaScript simpel uitschakelen, en ben je om de blokkade heen. Gebruik eens iets simpels als PHP. Kan met ongeveer 5 / 10 hele regels code... Indien gewenst wil ik de regels code ook wel even voor je kloppen.
Zou je die code voor me willen kloppen dan? Dan zou ik je zeer dankbaar zijn!
Dit is overigens wel een hele simpele variant, je kunt natuurlijk data uit externe resources trekken e.d., maar dat mag je zelf gaan ontdekken
Plaats het overigens wel helemaal bovenin je pagina's. Eventueel via een simpele include oid.
*cut*
had 2de pagina niet gezien
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!