Posts by Vulkano

Voor een nieuw concept ben ik opzoek naar diverse RPG scripts. Op het forum heb ik diverse scripts voorbij zien komen zoals een circus game, een makelaars spel etc.

Heb je nog unieks liggen, laat het weten!

Ik ben opzoek naar iemand die de Vendetta source kent en bekend is met de bugs en beveiligings fouten. Bugs en beveiligingsfouten moeten eruit gehaald worden.

Graag ontvang ik per PM of in dit topic je prijs.

Heb het volgende bericht gekregen van Timothy:

Nu trek ik direct mijn twijfels of hij alle rechten op deze scripts heeft. Hij biedt namelijk een autorace webgame aan voor 100 euro, terwijl als je eventjes op CodeCanyon kijkt, je ziet dat dit spel per licentie wordt verkocht en slechts $ 20 kost. Zie hier het script op CodeCanyon.

Graag opheldering.

Het autolog systeem klinkt wel interessant en kan zeker een goede toevoeging zijn. Het probleem is dan echter dat je misschien spelers moet dwingen om in te loggen met Facebook, omdat het anders lastig wordt om vanaf het begin te weten wie vrienden van de speler zijn. En ik vind het nog geen optie om een 'Login met Facebook' systeem te bouwen op dit moment.

De grafische kaart zoals victor hem opnoemd, welke sorteerbaar is op diverse punten is ook een goed idee. Misschien is dit voor nu wel wat makkelijk te realiseren. Maar dan is de volgende vraag, waar haal ik gratis elementen voor de map vandaan? Iemand een idee?

Beste ICTscripters,

Ben al een tijdje bezig met het schrijven van mijn eigen mafia game, totaal anders dan alle andere games op de markt. Ik had/heb een idee voor ogen waarbij het de bedoeling is dat spelers een stad tot hun beschikking krijgen. In deze stad zijn 10 gebouwen met elk hun eigen functies. Het is de bedoeling dat spelers d.m.v. diverse resources de gebouwen kunnen upgraden. Dit spel element is 'gejat' van Travian. Naast de gebouwen kunnen spelers bezig gaan met hun werknemers. Deze werknemers beschikken over een aantal vaardigheden zoals schieten en auto rijden. Om spelers met elkaar te laten concurreren is er een uitgebreid aanvalssysteem waar een vrij complexe berekening inzit die ervoor zorgt dat de sterkste als winnaar uit de strijd komt.

Nu je een beetje weet hoe het spel in elkaar zit, hoe zouden jullie spelers laten weergeven waar ze op dit moment staan? Ik vind een ranglijst erg saai én standaard en daarnaast is er bij een paar honderd spelers al snel geen overzicht meer. Ik heb zelf al aan de volgende elementen zitten denken:

• Een grafische kaart met daarop je positie en je 'buren'
    • Een ranglijst die te sorteren is op een aantal elementen zoals geld, niveau etc

Hoe zouden jullie dit oplossen?

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Ik ben opzoek naar een domeinnaam voor een maffia game. Zowel de .NL als .COM extensie moet je in je bezit hebben. Graag vraagprijs erbij vermelden. Budget is aanwezig.

Vriendelijke groet,

Vulkano

Ik ben opzoek naar iemand die een aantal updates kan maken voor mijn spel. Budget is voor de gehele update € 50,-.

Indien we beide tevreden zijn over onze samenwerking is de kans groot dat je in de toekomst meer opdrachten krijgt. Ik verwacht van je dat je zelf ook creatief bent, aangezien ik ook niet 100% voor ogen heb hoe ik het wel, ik verwacht daarom dat je hierbij mee denkt.

Voorzien!

Vriendelijke groet,

Paul

Ik ben opzoek naar een bestaande mafia game, het liefst op dit moment zonder inkomsten. Leden bestand mag aanwezig zijn maar is niet noodzakelijk. Het script hoeft niet uniek te zijn, als de template dit maar wel is. Systeem mag bugs bevatten. Budget is uiteraard aanwezig.

Hedendaags design en actuele PHP methoden vereist. Geen spellen gebaseerd op Frameworks.

Hoor 't wel!