Posts by Smil-E
-
-
Hallo CP leden,
hierbij open ik de CP verkiezingen '09.
Info
Je vindt de verkiezingen hier: http://medialabs.be/verkiezen/index.php.
daar kun je de stemmen bekijken, stemmen kun je in dit topic voor met deze methode:
het zou leuk zijn moest je er ook een reden bijzetten.Je kunt ook categorieen voorstellen, stuur deze in PB naar mij zodat ik ze kan toevoegen
Gelieve enkel leuke dingen te bedenken, ik heb dat systeem in elkaar geflanst voor de sfeer van cp, en natuurlijk omdat ik me verveelde.
Regels
- Je mag maar één keer per categorie stemmen
- Je mag niet op jezelf stemmen
Groet, -
[offtopic]wat een offtopic gezeik hier! verneuk je eigen topic aub maar niet dit!![/offtopic]
Voorbeelden?
Deadline?
Kleuren?
...Meer informatie aub -
In de criminolz source zit al een TPL systeem
-
't Amerikaantje vindt ik toch wel d? beste (geen film)
-
[offtopic]vooral je ondertitel is hilarisch, [/offtopic]
ik denk niet dat je succes gaat hebben.
aangezien dit topic om het op jouw manier te zeggen "Op Niets en Trekt"
-
-
Beste iedereen,
Zwart maken is niet toegestaan!
[offtopic]Dit is niet een achterlijk topic waarin ik smeek voor aandacht, zie dit niet zo, ga niet offtopic, toch zin in ? Post dan niets.[/offtopic]
-
kunnen we nu dan misschien een poging tot ontopic doen ?
zoals stephen zei: discussier daarover op hoofddoekjestax.nl zelf! -
inderdaad!
steeds nakijken!Voorbeeld:
- Heb onlangs een source gedownload, was wat in de scriptjes aan het kijken, vondt ik een script waarin stond dat als iemand zich aanmelden met de naam 'stefan' hij direct admin wordt!
opletten dus!
-
- zeer snelle service, je krijgt steeds mail terug, geen downtimes (tot nu toe doen, host er nog niet zo lang), had er al verschillende domeinen
ze zijn wel wat duur maar voor de service dat ze geven is dat het best waard (ze hosten ook bekende bedrijven dacht ik)
Minpuntje is het admin paneel, dat is in het begin even zoeken maar eens je ermee weg bent is het best wel oké.
-
-
-
lol.. Gunpower het is iemand die niels wilt kloten, die url niet gezien ?
:slotje: & Ban ?
-
-
-
-
als je hem upload, wit007 of schwarkopf, dan koop ik hem.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.09.09 15:32:29:
laat maar, heb hem zelf al gekocht -
[offtopic] stephen:
Je hebt een Packard bell, nee ? :p[/offtopic]
ik vindt het onnodig, als ik zoeits zou doen, zou ik er een plugin voor me browser installeren, wie weet wat jij (ik bedoel nu niet jij als persoon maar als webmaster) met al die sites doet, dat in je database staan
-
Het GROTE stem alex rüter weg topic
Het moest er ooit van komen,
hier is het dus:wie is alex ruter ?
Een oplichter, een 'designer' dat denkt dat hij het is en verdient verbannen te worden.In dit topic breng jij je stem dus uit!
De Poll:
1. ALEX MOET WEG! (1 stem)
2. Hij mag blijven (1 stem)ik ga alvast voor optie 1, en jullie ?