[offtopic]Nu ga je offtopic Erik...[/offtopic]
Eiiiinndellliijkkk...
Streng is de boodschap, anders wordt het (weer?) een kinderspeeltuin.
[offtopic]Nu ga je offtopic Erik...[/offtopic]
Eiiiinndellliijkkk...
Streng is de boodschap, anders wordt het (weer?) een kinderspeeltuin.
-opgelost-
trouwens,
in je css doe bij je
html, body{
...
}
margin: 0;
(voor je ingame)
en waarom staat er nu blaat ?
Ik speel vaak online games, gewoon om even te genieten en soms ontstressen (maar dan niet gewoon flash games), klik games (denk aan crime) speel ik niet, maar vooral race, denk, actie spellen.
Op spele.be durf ik ook nog wel is te gaan.
Maar flash games speel ik alleen als ze mooi (in 3d) zijn uitgewerkt.
Nu ik een iPod touch heb ik dat al heel wat verminderd, aangezien daar fantastische games voor bestaan =)
Crimson Web Editor
of NetBeans IDE
Ik raad cwe aan.
?25 voor kwaliteits layout met slicing en coding?
Het is crisis voor iedereen hoor!
Boter Kaas En Eieren
Tic Tac Toe
...
Citaat van LodewijkGoede punten, alleen op 10 moet ik even reageren: als je nu banpunten toegevoegd krijgt aan je account, krijg je een PB met daarin de reden van de moderator om jou te verbannen. Aangezien jij nog geen banpunten hebt (vooral zo houden! ;)), wist je dat niet.
Maar wil je graag dat de banreden publiekelijk getoond wordt? Mij lijkt dat niet zo eerlijk en plezierig..
dat weet hij volgens mij goed genoeg na zo een 75tal uurtjes...
Maar swat,
Nice !zal binnenkort eens wat updates posten zit nu op iPod :cheer::cheer:
nudat CF erbij is geef ik ze eerst de kans om CP te leren kennen, dan stemmen en rond 2010 zal het wel duidelijk zijn, morgen voeg ik weer alles in. (tot deze reactie)
Ook ik vind dat hij er ZEER sterk op lijkt
Rate: gewoon een slechte namaak van die van W0utR
zal wel pas binnen een uurtje of twee drie zijn..
Men excuses hiervoor maar vroeger gaat echt niet, heb me iPod touch en iTunes is aan het installeren en dus ga ik niet teveel uploaden enzo (duurt geen drie uur, ik weet het, maar ondertussen moet ik leren voor school :))
Inderdaad legaal, heb deze op me PC staan zal zometeen effe uploaden
Dat is gewoon een (verbeterde ?) webfanaat-sg source met andere layout
Oke bedankt
[offtopic]en wat als het nou koud is :p[/offtopic]
:slotje:
Bedankt iedereen,
heb ene iPod touch gekocht, nouja, morgen kan ik hem afhalen.
Heb er al een in handen gehad, vergeleken met de PSP en heb dus toch gekozen voor de touch, vooral door het touch screen.
Nog een laatste vraag,
kun je me stokjes op de touch werken ? Heb hier nog een 20tal DSi stokjes liggen maar heb van iemand gehoord dat de iPod met warmte werkt, klopt dit ?
Alvast bedankt.
Das Pop, the Peppers (offcourse), Editors, David Guetta, dat soort dingen vind ik goed
Geloof je jezelf nog ??
Hallo iedereen,
ik zit al even te sparen voor een iPhone, toen ik aan 400,- kwam dacht ik dat dat misschien veel geld was en kocht een SE (w595). Heb dus nu nog 300 beschikbaar(voor degene die gerekent hebben; me verjaardag is onlangs geweest)
Ik zit met dat geld en heb twee problemen,
Me PSP (slim) is kapot
MAAR
de iPod die ik nu heb is uit de steentijd (de tweede versie van iPod Nano)
Wat zou volgens jullie de beste koop zijn, ikzelf dacht eerder aan de iPod maar kan echt niet kiezen. Wat ik kan doen is de iPod kopen en voor nieuwjaar een PSP vragen, maar dat lijkt me dan geldverspilling, nee ??
Help gezocht.
Klik voor iPod
Klik voor PSP
(het prijsverschil maakt niet uit, voor de PSP moet je nog games kopen vandaar..)
Alvast bedankt,
nee het ligt niet aan jou,
dit is gewoon DOM