mij voor €70 en nog eens €75 meer met doorverkoop rechten :s
Posts by Smil-E
-
-
-
en dan nog, gesprekken zijn html ( htm oid ) en kun je gewoon aanpassen ..
-
ik ben bezig met een voorbeeld
heb alleen even probleem met host
[offtopic]alles wat ik plaatste werkte gewoon, ik heb tevens p crimepatrol maar twee dingen geplaats[/offtopic]
-
Ik heb ze zelf gemaakt dus dit is geen oplichterij
-
GEEN OFFTOPIC REACTIES!
Hallo iedereen,
ik verkoop scripts die ik zelf gemaakt heb,
ik verkoop ze wegens aankoop van een crimegame.
Ik verkoop ook banditi scripts omdat ik helemaal stop met het banditi gedoe.Prijzen:
banditi scripts (in stock):
uniek: €3.50 Per
in stock: €2 Perstock scripts:
Nieuwe update
Nieuw nieuws
Ban iemand
Unban iemand
Stel de prijzen in
Maak iemand admin
Maak iemand geen admin
Maak iemand moderator
Maak iemand geen moderator
Doneer iedereen
Doneer iemand
Massa mailIndien u wilt kan ik op maat maken, niet alleen banditi scripts maar ook andere
betaling na demo voor ontvangen van het script
betaling via bank! -
@diester:
open even je eigen topic wil je
@snep:
zal het doen -
@Diester,
dude denk niet dat ik dat niet kan .. ik ga niet meer op je in. fijn leven verder
weet ik nog niet.. Heb er hard aan gewerkt
-
zeg ik dat ik dat niet kan ? het gaat erom dat Joshua slim doet met even nadenken terwijl die query niet eens bestaat ... Gelieve hier niet meer over in te gaan, weer een topic verneukt
-
ik zie nergens staan, je kan ook maken dat de ip gelogd wordt waarmee je inlogt" hoor ..
-
even zelf nadenken, dat wordt niet gelogd, het ip waarmee je inlogd
-
oh oke,
zal proberen.
EDIT: werkt niet; hier is de werkende doneeriedereen.php:PHP
Toon Meer<? if($data->admin != 0){ ?> <div class="title_bg"> <div class="title"> Doneer iedereen </div> </div> <div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"> <table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"> <tr> <td> <form method=post> <tr><td colspan=2> </td></tr> <? if(isset($_POST['submit'])) { mysql_query("UPDATE `users` SET `contant`=`contant`+'{$_POST['cash']}', `bank`=`bank`+'{$_POST['bank']}', `power`=`power`+'{$_POST['power']}', `callcredits`=`callcredits`+'{$_POST['callc']}'") or die(mysql_error()); echo"Je hebt aan iedereen gedoneerd"; } ?> Hieronder kun je aan iedereen iets doneren. als je alleen bv. cash wilt doneren moet je in de rest 0 zetten. <tr><td><width="125">Cash :</td> <td><input type="text" name="cash"></td></tr> <tr><td><width="125">Bank :</td> <td><input type="text" name="bank"></td></tr> <tr><td><width="125">Power :</td> <td><input type="text" name="power"></td></tr> <tr><td><width="125">CallCredits :</td> <td><input type="text" name="callc"></td></tr> <tr><td><input type="submit" name="submit" value="Insert"> </td></tr></form> </td> </tr> </table> </div> <table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'> <tr> <td class='content_bottom'></td> </tr> </table> </div> </td> </tr> </table> </td> <?}?>
MVG,
TimD
-
op IP is redelijk dom omdat je bij mij maar 1ip per user kunt doen.
Maar wat bedoel je met statistieken ? iets zoals online leden hieronder ofwat ?
-
Hallo iedereen,
ik heb een admin paneel gemaakt, het is al redelijk uitgebreid maar momenteel zijn men ideen even op. Ik wil het zo uitgebreid mogelijk maken.
Weten jullie leuke opties ?Alle opties die jullie verzinnen, en nuttig zijn, zal ik maken en hier posten!!
dit heb ik tot nu toe:
Post opties
Nieuwe update
Nieuw nieuws
Ban opties
Ban iemand
Unban iemand
Prijzen opties
Stel de prijzen in
Maak opties
Maak iemand admin | Maak iemand geen admin
Maak iemand moderator | Maak iemand geen moderator
Doneer opties
Doneer iedereen | Doneer iemand
Neem af van iemand
Strafpunt opties
Geef strafpunten | Neem strafpunten af
Log opties:
Shop log | betaallogs
CallCredits opties:
stel schop in | doneer callcredits
Massa opties
Massa Mail | Massa PBweten jullie dingen ? zeg het me!
-
-
-
-
-
-