vondt de eerste mooier
Posts by Smil-E
-
-
ik vindt hem op zich wel leuk, echt mooi :cheer:
maar moest het voor een crime dienen nu niet, meer een leger layout fzo -
kyk anders eens naar de datum:
2009-04-30 19:43:57 -
DownIt
DownPatrol
DownloadPatrol -
ben het wel met je eens, behalve dat paar zielige eruitjes, dat zal wel over honderden of zelfs duizenden gaan.
-
dat hoeft niet groot te zyn, tegenwoordig krijg je ze gratis.
-
Door te beginnen met te zeggen om welke doelgroep het gaat, een online voorbeeld of een screenshot te plaatsen zodat wij weten dat je niet met een pokemon site op een crime staat oid.
-
-
is sommige sources zit een bestand dat noemt: bomba(en dan hiereen paar cijfertjes zoals 14589).php
als dat erin zit is dat de oorzaak waarschijnlijk.
-
Hahah :p
das wel heeeel vroeger he
-
-
zie dit; zalig nimmer
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.07.09 22:24:10:
Alex:ik heb het over collegehumor.com he ..
-
check men ondertitel, die site is swheet
-
-
-
heb de content en inloggen ondertussen juist gezet
-
-
hey, leuk dat je dit doet,
maar misschien toch nog even wat tuts opzoeken^o)
[offtopic]Ps: het is banditi :p [/offtopic]
-
Hallo iedereen,
kunnen jullie kyken en zeggen wat er in de content zou kunnen ? want ik heb deze layout gemaakt alleen is de inspiratie nu op.. Alvast bedankt, TimD
Gelieve ALLEEN over de content ideen te geven.