Posts by Smil-E

veel mensen ergeren zich aan jou, en nee ik ben niet jaloers en ja men reactie slaat wel ergens op en het boeit je misschien niet maar je zei niets beters te doen, dusja ..

[offtopic]Ondertitel 8-|[/offtopic]

@admins: deze reactie mag wel weg hoor, na een tijdje dan 8-)

alex ik heb zeker wel wat anders te doen, ik script namelijk 100% zelf me eigen source ;) ik laat het je trouwens maar even weten maarja als jij er niet tegen kan zal ik ophouden?

[offtopic]Forum is net af, jippie :p[/offtopic]

dan kan ook iemand van de crew die een crime heeft dat verzwijgen of snel een crime maken als je dan toch zo hypocriet wilt zijn..

alex ik zeg het je, ik weet niet hoeveel admins / mods je neemt maar pak er toch niet teveel, een crew van 4 is genoeg hoor ;)

en het is net goed als ze al een crimesite hebben lijkt me ? Dan hebben ze ervaring ..

[offtopic]ze zij is ze in ?? [/offtopic]
    Alex
    Zoals Jesse al eerder vermeld had, krijgt je de source met alle updates erin, niet los.

[offtopic]Darsstar wordt zot als die dit ziet :p [/offtopic]

variabelen buiten quotes ?

Darsstar edit: volgens mij was ik dat al... maar het blijft erg!

Citaat

Dus please wie wilt me helpen.
    Als je mijn hulp een keer nodig heb en ik kan echt wat voor je betekenen dan doe ik dat ook erg graag.
    Helaas ben ik niet vaak op dit forum omdat ik altijd druk ben, maar ik ben op heel veel forums lid waar ik mensen veel help met hun website's problemen dus ik ben zeker geen zieligerd die dingen beloofd en niet na komt!!!!!!

Please help me

moest dat er niet staan had ik het misschien gedaan ...

ik denk niet dat je een unieke / bijna unieke source voor een banned krijgt, dan mag je toch wel 200 tot 500 neertellen, voor een deftige dan.

zoek naar

------------
    tabel structuur voor `scooter`
    hier komt wat text
    ------------

alles tussen de ------------ verwijder je

[offtopic]Je vraagt om een mening, dat is zen mening ...[/offtopic]

voor dat menu zou ik ook een standaard font gebruiken, en in de menutitel misschien ipv een zwarte strook een witte van 2px te zetten.

Hacker , €5,000
    bodyguard , €5,000

[offtopic]En dat moet hier ? Je hebt wss alleen de cookies verwijderd.[/offtopic]