kan je deze niet delen met de rest van cp ?
Posts by Smil-E
-
-
*vindt die van stijn wel mooier*
*vindt de navbar opzich al mooi* -
haha Jesse je denkt zeker dat je alles bent ? van wat ik heb begrepen is dat hij dingen op het scherm wilt laten projecteren en dat doe je volgens mij het best met een while lus ^o)
-
dit topic is al oud .. ben nu bezig aan men eigen crime source, als ik tijd heb zal ik dit paneel er wel (ooit) es zetten, ga er dus niet om zagen
-
als je liedjes titels in de database staan roep je ze gewoon op via een while lus, dit kan zo:
PHP<?php $query = mysql_query("SELECT * FROM `liedjes`"); while($l = mysql_fetch_assoc($query)){//begin echo$l['liedjestitel'] . '<br />'; }//einde while lus ?>
om de een of andere reden komt er geen br;
je moet dus de regel:
echo$l['liedjestitel'] . '';
veranderen in
echo$l['liedjestitel'] . '<br />'; -
bedoelen jullie niet de beta, want demo is meer een voorproefje, beta is iets wat nog geoptimaliseerd moet worden ( volgens mij dan )
-
[offtopic]het was gewoon een tip hoor, wil je dat ik je misschien n adoreer na wat er gebeurd is ?[/offtopic]
ik bedoel dat ik de tekst en de achtergrond van inloggen en advertentie groot vindt:sst:
-
[offtopic]http://www.webdesign.org/web/p…-style-nav-bar.13077.html[/offtopic]
de menus rechts zijn niet mooi.
zou trouwens niet weten waarom ik via dat patroon moet reageren8-)
-
let op, sommige afbeeldingen op google zijn gecopyrighted
-
-
-
variabelen moeten buiten quotes?
-
[offtopic]WAAROM moeten ER SOMMIGE woorden in CAPS-LOCK !!!??[/offtopic]
een gratis layout is een gratis layout, die zet je niet bij je portfolio 8-)
-
Naam: Tim
Leeftijd: 17
Cijfer: 5,5
Voordelen: is hard aan gewerkt, valt wel op
Nadelen: menus te groot, content onleesbaar, online: genog :p?
Opmerkingen:
ben ik me Jellev2 eens -
ik zou van de laatste het lettertype gewoon zetten en niet vetgedrukt
-
hoeft niet, alles werkt naar behoren
het is alleen om duidelijk te maken dat het geen fout is maar er bewust voor gekozen is.
-
lol die oplossing trekt op niets snap je het dan nog echt niet ?
Mods kunnen jullie hem even verbannen ? Kijk zen ondertitel zegt genoeg ( heb nog wel een screenshot als jullie willen ).
[offtopic]Nieuwe PB van alex: kan je het niet meer aaan??:P let binnenkort maar goed op je website[/offtopic]
-
iemand ?
er staat geen fout op de index trouwens
negeer deze reactie hierboven maar, alex doet weer stoer zoals we van hem gewoon zijn.
-
zo dan ...
ik heb in me index de volgende files geinclude:
config
header
leftHier komt de index tekst met de divs etc
right
footerin men right.php staat dus geen connection maar wel een query, dus als je de right apart bekijkt zal het logischer wijze niet werken, vanwege dat er geen connectie is. Maar als je de index bekijkt krijgt de right dus ook en connectie en is er dus niets aan de hand...
kan ik hierdoor niet scripten en moet ik dan gewoon niets includen en als er een update is in elk bestand die url toevoegen of kan ik scriptenen is er geen fout ?
-
ik zeg toch niet dat het door de flash betrouwbaar is ? ik zei dat die mooi is ...
ik blijf toch bij proximus hoor
[offtopic]Proximus ownd.[/offtopic]