PC = Personal Computer ..
Posts by Smil-E
-
-
werkt ? nu of niet ??
-
webcoll.nl
factuurdatum: 2009-08-21€5
-
Hoi iedereen,
omdat ik me verveel maak ik nu voor iedereen een banner of header voor €1.
Een voorbeeld is
deze is simpel, maar zoals je ziet kan ik dus ook animaties.
Je krijgt kwaliteit ondanks de lage prijs.Betaling na goedkeuring en eventuele veranderingen.
Meer info in PB.Banner / Header nodig ?
PB me / ReageerGeen offtopic reacties!
-
ik zeg het niet graag maar alex heeft gelijk
-
maak effe die contest en post die layout, dan kan ik alvast beginnen :cheer:
-
-
lees ik het nu fout maar je zegt drie unieke scripts, als je ze ook apart zijn ze niet meer uniek toch ?
[offtopic]Of is dat mijn fout[/offtopic]
-
als je later als je meer ervaren logos wilt gaan verkopen zou ik ze wel maken in illustrator, das een tip, weet niet of je dat al van plan was.
-
Need for speed undercoder, (Ps3)
NFSMW ( need for speed most wanted) (Ps2)
Gta IV (Ps3)
Assasins Creed (Ps3)
Def Jam Icon (Ps3) -
ik neem dus aan zoiets als Game-Projects ( dat van richard ) ga je alleen werken of met andere mensen ?
-
[offtopic]Boeiend!?[/offtopic]
Kijk anders eens op sitedeals, zijn veel mensen die een bedrijf hebben met KvK, ik zal eens wat betrouwbare mensen zoeken, voor je -
DecoStudio voor design ..
-
minpunten: lijkt niet op een hostinglayout
pluspunten: kan gebruikt worden voer een rpg game -
leuk begin, die navbar is indd wel wat te groot
-
Hoi freaky-flow, ik wil dat wel realiseren voor je
denk maar aan een tien tot vijftien euro, voorbeelden via msn, msn in Pb
-
-
doe het zo:
PHP
Toon Meer<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <title>Naam - Slogan</title> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="style.css"> </style> </head> <body> <div id="header"> <h1>Naam - Naam - Naam</h1> <p>Slogan - Slogan - Slogan</p> </div> <div style="float: left;"> <div id="portfolio"> <table border="0px" width="300px"> <tr><td height="20px" bgcolor="C0C0C0"><span style="font-family:Tahoma; font-size: 12px;">Portfolio</span> <tr><td style="border:1px solid #008080"><span style="font-family:Tahoma; font-size: 11px;">Layouts<hr style="color: #C0C0C0;"> Image 1 Image 2 <hr style="color=#C0C0C0">Scripts <hr style="color=#C0C0C0"> Script 1 Script 2</span> </td> </tr> </table> </div> <div style="float: left;"> <div id="menu"> <table border="0px" width="200px;"> <tr><td height="20px" bgcolor="#C0C0C0"><span style="font-family:Tahoma; font-size: 12px;">Menu</span> <tr><td style="border:1px solid #008080"><span style="font-family:Tahoma; font-size: 12px;"> -<a href="#">Home</a> -<a href="#">Portfolio</a> -<a href="#">Bestellen</a> -<a href="#">Over ons</a> -<a href="#">Contact</a> </td> </tr> </table> </div> </div> </div> <div id="footer"> <p>© Naam - Naam - Naam - Alle rechten voorbehouden.</p> </div> </body> </html>
-
ik heb ze niet nodig, andere mensen misschien
-
ik bedoel die tutorials ><