Crimos staat helemaal los van namen zoals osvendetta, crimos bedacht ik net omdat ik een unieke naam wou, nu je het zegt zal ik toch een andere naam moeten verzinnen
Posts by Smil-E
-
-
-
inderdaad, ik ben er al een tijdje terug mee begonnen hoor
vindt het jammer dat je me nadoet gangstawar, toch veel succes -
vbscript is het niet, het zijn Javascript popups
-
Thickbox werkt heel simpel, ik kende het eerst ook niet meer op hun site (jquery.com/demo/thickbox) vindt je alle uitleg.
Installeren:
1. Ga naar http://jquery.com/demo/thickbox
2. Klik op overvieuw (dat staat tussen examples, q & a, support)
3. Daar zie je de knopjes Download | code | css | gif
4. Klik op 'code' en kopieer alles in de textarea, sla het op als thickbox.js
5. Klik op css en sla dat op als thickbox.css
Klik op gif en sla dat op als animation.gif
6. Open thickbox.js en ga naar de achtste lijn
verander images/loadingAnimation.gif
naar animation.gif (of hoe jij het hebt genoemd)
7. Maak een html / PHP file en noem het zoals je wilt
8. Plak er de volgende code in:PHP
Toon Meer<html> <head> <script type="text/javascript" src="jquery.js"></script> <script type="text/javascript" src="thickbox.js"></script> <link rel="stylesheet" href="thickbox.css" type="text/css" media="screen" /> </head> <body><center> <a href="HIERKOMTDEFILENAAM.html?height=300&width=300" title="Hallo" class="thickbox">click me</a> </center></body> </html>
9. Maak een nieuwe html of php pagina zet er content in zonder <html> etc tags ik noem het HIERKOMTDEFILENAAM.html
10. verander HIERKOMTDEFILENAAM.html in jouw filenaamKLAAR
Veel succes!
-
-
-
-
-
-
-
idd waarom andere mensen? Je kunt toch wel sql he omg ?
-
-
-
Hoi iedereen,
om tientallen topics te voorkomen heb ik besloten één topic te maken voor alle dingen tov. crimos (dit is de naam ipv criminolzz, deze staat nog niet vast want ben er niet echt tevreden over :p)1. Gelieve hier alle gewenste updates te plaatsen, geen bugs! dat kun je in het criminolz algemeen topic doen!
-
daarom dat ik dit topic open pim, zodat ik savonds even naar de namen kan kijken maar voor de rest kan devven
-
Hallo leden,
zoals jullie (niet) weten ben ik bezig met een volledige nieuwe criminolz, eerst ging ik het criminolzz noemen maar omdat er daardoor veel verwarring was heb ik gekozen het ...... te noemen, enkel heb ik nog geen idee wat!
Hebben jullie een leuk idee ?
Graag hier posten en alleen nuttige reacties! -
Ja
Ja
Ja
Nee:slotje:
-
hoe betalen we ?
-
ziet er inderdaad leuk uit,
7/10