van mensen als jou wordt ik echt ziek³+o(+o(+o(
Reactie van rickown hierboven:
ja ik heb deze lay-out verkocht aan hem en hij heeft er ook rechten op om hem te verkopen
Startpost:
Betaling via:
Bellen
:piraat:
van mensen als jou wordt ik echt ziek³+o(+o(+o(
Reactie van rickown hierboven:
ja ik heb deze lay-out verkocht aan hem en hij heeft er ook rechten op om hem te verkopen
Startpost:
Betaling via:
Bellen
:piraat:
Jij was heus niet de eerste hoor
neo3k;
ik kan voor U een geheel portfolio op maat maken, uniek, met een design, gesliced en gecode (kost wel wat als je alles optelt!)
Zakelijk / Portfolio
Bedankt
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.09.09 13:59:59:
Stap(00)1.5
Klikbaar
Medialabs.be Layout
Voor de site, http://www.medialabs.be, heb ik een layout nodig, deze wil ik zo mooi mogelijk maken en dus post ik hier mijn stappen.
Raten:
Je mag hem raten, maar als je dat doet, geef dan aub tips erbij, ga hem niet afkraken daar ben ik niets mee (let op: je mag wel onderbouwde kritiek geven!)
topic:
Ik wil het topic schoon houden, ga daarom geen offtopic posts plaatsen, ga niet afkraken (kijk hierboven) maar post alleen nuttige reacties
De stappen
Stap(00)1.0
Klikbaar
Stap(00)1.5
Klikbaar
Met voorbaat dank,
Ik vindt het grijze wat te fel,misschien iets donkerder ?
wow man die blauwe is echt nice
[offtopic] az: die [ b ] zou [ / b ] moeten zijn (typfoutje van kyleM :p)[/offtopic]
Heel mooi!
Maar waarom rek je de content niet helemaal uit, of ga je nog iets met het rechtermenu doen ?
Me credits zijn er net, :slotje:
(was te ongeduldig, nouja zoals de reclame van samsung Jét al zegt: ongeduld is een deugd)
Hoi iedereen,
ik heb net meegedaan aan een dutchleader actie, heb de enquete ingevuld, wat nep gegevens ingevuld (nep voor mij, echt voor nederland) maar heb me 900credits niet bijgeschreven gekregen, weet iemand hoelang het duurt voordat het er bijgeschreven wordt en of het überhaupt wel wordt bijgeschreven,
Groeten,
Smil-E (TimD)
nou, ik kan niet goed tot geen javascript, ik kan proberen maar niets beloven.
Ik doe het voor ?5 (zonder de javascript roll-over!)
Kan jij nou echt niet lezen ?
ziek man+o(
en trouwens waarom in derde persoon spelen ? doe gewoon iets zoals dit:
Welkom op het portfolio van mij, Naam Achternaam(zeg liever je echte naam!)
Dit is de eerste zelfgemaakte website (portfolio) van mij.
...
..
.
U kunt een layout/website bij hem bestelen
Idd, het is simpel als billenkoek, je zegt dat je 40% html kan maar 0% css ? Leer dan css !! simpel !!
Je hoeft je idd voor mij niet te verantwoorden, maar je hebt al meermaals dingen verkocht, die jij niet gemaakt hebt en geen rechten op hebt, ben je niet al is verbannen op TBF ? En dan zitten smeken om je permanente ban tot en tijdelijke ban te veranderen ? zeg me niet dat dat niet waar is+o(
en nu zegt hij opeens niets meer ^o)
:slotje: heb toch smarty, heb er alleen alle onnodige troep uitgehaald
Ik durf te wedden dat je hem niet zelfs niet eens gekocht hebt want (ik heb zo men bronnen) je wordpress layout van woothemes die vroeger op casvdongen.nl stond was ook geript :')